روانشناسی

راهنمای کامل ست کردن انواع کیف اورسایز در استایل زنانه

در صورتی که شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید همیشه از کیف اورسایز استفاده کنید باید بدانید که این مدل کیف ها نه تنها کاربردی هستند بلکه بسیار شیک بوده و جزو ترند روز دنیای مد هم محسوب می شوند. فرقی نمی کند که فردی شاغل، دانشجو یا یک فرد پیرو دنیای...

2 اسفند 1402

میوه ای موثر برای درمان فوری یبوست ، برای درمان یبوست چه بخوریم

یبوست یکی از مسائل گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند. مصرف روزانه بعضی میوه ها به بهبود عملکرد دستگاه گوارش یاری می نمایند و در برطرف یبوست موثرند.

29 فروردین 1402

16 ماده غذایی ضد استرس و آرامبخش

خوردن شکلات قبل از آغاز امتحان، شاید مثال خوبی باشد برای اینکه شما بدانید مصرف بعضی از خوراکی ها و مواد غذایی می تواند اندازه استرس شما را کاهش دهد.

4 فروردین 1402

استشمام بوی نامطبوع در 2 مدرسه فارس ، اعزام 6 دانش آموز به بیمارستان

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان 2 واحد آموزشی را در شهرستان نی ریز تایید کرد.

16 اسفند 1401

چرا بچه ها صبحانه خوردن را دوست ندارند؟

اگر بدانیم که مزاج هر کودک چیست شاید آن موقع بسیاری از نگرانی ها در مورد بی اشت هایی و بی خوابی های بچه ها شان کمتر گردد.

14 آذر 1401

گل های بنفشه تان حشره زده؟

بنفشه یکی از گل های نوستالژیکی است که آمدن بهار را نوید می دهد. اما چه باید کرد اگر این گل زیبا به آفت مبتلا شده است؟

21 مرداد 1401

این 7 دارو با ورزش سازگاری ندارند

چندین دارو با نسخه و بدون نسخه وجود دارند که می توانند ورزش کردن ما را به اختلال بکشانند. از صدمه ای که ممکن است هنگام بلند کردن وزنه، وقتی خواب آلود هستید رخ دهد، تا ریسک دیهایدریت (کمبود آب بدن)، بالا رفتن فشار خون و بیش از حد گرم شدن، خطرات بالقوه ای...

20 مرداد 1401

چه کنیم تا بدنمان کمتر بو بدهد؟

حتما برای شما اتفاق افتاده است که زیر آفتاب یا بعد از یک ورزش عرق کنید و 10 دقیقه بعد متوجه بوی بد بدن خود شوید. هنگامی که امیر(یکی از دوستان) سالن ورزش را بعد از تمرین بسکتبال خود ترک کرد، پیش دوستان خود رفت. ناگهان دوستانش متوحه بوی بد یکی از افراد در جمع...

20 مرداد 1401

دلیل علمی کابوس قبل از بیداری

اگر درست قبل از بیدار شدن از خواب، کابوس یا خواب های وحشتناک می بینید، این مطلب را بخوانید زیرا پاسخ پزشکان اینجاست.

17 مرداد 1401

کمپ متین آباد ، جادویی از جنس کویر

در چند سال اخیر در ایران هم گردشگری در کویر به شدت افزایش داشته است زیرا کویر های ایران جزو بکرترین و زیباترین کویر های خاور میانه هستند. اما برای بسیاری سوال است که مگر کویر چه جاذبه های گیرایی دارد که بتوان در آن گردش کرد ؟ یک ضرب المثل انگلیسی میگوید:...

14 مرداد 1401

6 چاشنی معطر تابستانی که خواص معجزه آسا دارند

سبزیجات معطر معمولا به عنوان چاشنی استفاده می شوند، اما نباید از تاثیر عالی آنها بر سلامت بدن غافل شد. در واقع، گنجاندن آنها در رژیم غذایی می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند و در بهبود علائم مسائل مختلف تاثیر داشته باشد.

10 مرداد 1401

یووئیت، بیماری ناشناخته چشم

یووئیت یکی از بیماری های مهم در چشم پزشکی بوده و در صورت بی توجهی و عدم درمان می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر بینایی و عوارض جدی در چشم شود.

18 تیر 1401

در مقبره های فرعون های مصر چه خبر است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست آمده، این پرسش مطرح می شود که در مقبره های فرعون های مصر چه خبر است؟

17 تیر 1401

چگونه افکار منفی را از خود دور کنیم؟

تفکر منفی به اعتمادبه نفس شما صدمه می زند؛ عملکرد شما را تضعیف و مهارت های ذهنی شما را فلج می نماید.

22 خرداد 1401

سرگرمی های جذابی که باید در سفر به توکیو تجربه کنید

از خوردن سوشی های تازه در تویوسو تا قدم زدن در شب های رنگارنگ آکیهابارا و شیبویا را می توانید در سفر به توکیو تجربه کنید و لحظه های خاطره انگیزی را برای خود بسازید.

19 خرداد 1401

چگونه از ورود استرس کار به خانه جلوگیری کنیم؟

راه حلی برای جدا کردن کار از محیط خانهشاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از یک روز خسته کننده و پرتنش به خانه برگشته و با کوچکترین موضوعی، در خانواده خود آغاز به کج خلقی نموده و به نوعی فشار و استرس کاری خود را به خانه می آورید. اما چطور می توان این دو...

9 خرداد 1401

مجذوب کننده ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه بین المللی CES هر ساله در لاس وگاس استان نوادای ایالات متحده آمریکا برگزار می شود و یکی از معتبهترین رویداد های حوزه فناوری و تکنولوژی می باشد. امسال نیز این نمایشگاه در تاریخ 15 دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد. در زیر به بررسی بهترین محصولات ارائه...

30 اردیبهشت 1401

9 راز موفقیت در زندگی که باید بدانید!

موفقیت برای همه ما می تواند معنای متفاوتی داشته باشد.

22 اردیبهشت 1401

روش های خانگی برای درمان بی خوابی

تهران (پانا) - کسانی که اختلال بی خوابی دارند برای درمان از قرص های آرامبخش استفاده می کنند ولی داروی طبیعی برای رفع این اختلال کمک بیشتری می کند.

8 اردیبهشت 1401

ویتامین هایی که کمبودشان عامل بی خوابی است

نوع رژیم غذایی همانطور که بر وزن، طول عمر و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و اختلالات متابولیک تاثیر دارد می تواند بر تشدید بی خوابی نیز تاثیر داشته باشد.

23 فروردین 1401
تعداد: (43)