سلامتی و پزشکی

راهنمای کامل ست کردن انواع کیف اورسایز در استایل زنانه

در صورتی که شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید همیشه از کیف اورسایز استفاده کنید باید بدانید که این مدل کیف ها نه تنها کاربردی هستند بلکه بسیار شیک بوده و جزو ترند روز دنیای مد هم محسوب می شوند. فرقی نمی کند که فردی شاغل، دانشجو یا یک فرد پیرو دنیای...

2 اسفند 1402

چربی گیر فاضلاب، ابزاری ضروری برای آشپزخانه ها و رستوران ها

آیا تا به حال فکر نموده اید که چربی و روغن موجود در فاضلاب چه بلایی سر شبکه فاضلاب می آورد؟ چربی و روغن ها به علت چگالی کمتری که نسبت به آب دارند، به راحتی در لوله ها جمع می شوند و باعث گرفتگی آنها می شوند. این گرفتگی ها می تواند باعث بروز مسائل مختلفی، مانند:

5 دی 1402

8 شارژر مناسب گوشی های شیائومی؛ برترین ها برای شارژ سریع و ایمن

امروزه خرید شارژر به مقدار خرید گجت های هوشمند مثل گوشی و تبلت نیازمند توجه ویژه است؛ چراکه انتخاب آن در حفظ سلامت دستگاه به خصوص باتری نقش حیاتی دارد. شارژر اگر طبق معیار و استانداردهای موجود انتخاب نگردد، باعث لطمه زدن به دستگاه هوشمند یا باتری و کاهش...

13 آبان 1402

کمبود این ویتامین حافظه را ضعیف می نماید و زمینه ساز ابتلا به آلزایمر است

نتایج تحقیقات نشان می دهد که داشتن حافظه ضعیف می تواند نشانه کمبود ویتامین B12 باشد و برطرف کمبود ویتامین B12 با تغییر در رژیم غذایی یا مصرف مکمل ها نسبتا آسان است.

26 مرداد 1402

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ از این نیت که کرده ای منصرف شو

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است و بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

7 اردیبهشت 1402

میوه ای موثر برای درمان فوری یبوست ، برای درمان یبوست چه بخوریم

یبوست یکی از مسائل گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند. مصرف روزانه بعضی میوه ها به بهبود عملکرد دستگاه گوارش یاری می نمایند و در برطرف یبوست موثرند.

29 فروردین 1402

ابتلا به سرطان پستان در ایران رو به افزایش است

محمد اسماعیل اکبری سخنران بیستمین کنگره کشوری و چهاردهمین کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران که در روز های 26 الی 29 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می گردد، با اشاره به تفاوت های ابتلاء به سرطان در ایران و...

20 فروردین 1402

بدون عینک سه بعدی ببینید!، عکس

زومیت نوشت: سونی نمایشگر نو ELF-SR2 را با ابعاد 27 اینچ معرفی نموده است که امکان نمایش محتوای سه بعدی را بدون احتیاج به عینک مخصوص ارائه می دهد.

16 فروردین 1402

16 ماده غذایی ضد استرس و آرامبخش

خوردن شکلات قبل از آغاز امتحان، شاید مثال خوبی باشد برای اینکه شما بدانید مصرف بعضی از خوراکی ها و مواد غذایی می تواند اندازه استرس شما را کاهش دهد.

4 فروردین 1402

ارائه 3 راهبرد خاص به منظور توسعه دانش بنیان ها

راهبردهای خاص صرفا در حوزه دانش بنیان مطرح هستند و شامل مواردی نظیر مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت، انتقال و توسعه فناوری و ارتقاء جایگاه شرکت های دانش بنیان به توضیح ذیل است.

28 اسفند 1401

ستاره پرسپولیس به تمرینات بازگشت

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را امروز (سه شنبه) در حالی برگزار کرد که سعید صادقی در تمام بخش های تمرین حضور داشت.

23 اسفند 1401

استشمام بوی نامطبوع در 2 مدرسه فارس ، اعزام 6 دانش آموز به بیمارستان

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان 2 واحد آموزشی را در شهرستان نی ریز تایید کرد.

16 اسفند 1401

روستای آلوارس سرعین، روستایی با بزرگترین پیست اسکی

کشور ایران با داشتن تنوع آب و هوایی گسترده، دارای منطقه ها دیدنی بیشماری بوده که بسیاری از آن ها برای عموم مردم ناشناخته است. یکی از زیباترین روستاهای استان اردبیل بدون هیج تردیدی روستای آلوارس از توابع شهرستان سرعین است. روستای آلوارس سرعین با داشتن...

18 دی 1401

آنوریسم آئورت: یک نقصان شریانی که می تواند مرگبار گردد

گرانت وال، روزنامه نگار مشهور ورزشی 49 ساله آمریکایی در جریان پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال قطر به دلیل پارگی آنوریسم شریان آئورت (بزرگترین شریان بدن درون قفسه سینه و شکم) درگذشت.

7 دی 1401

چرا بچه ها صبحانه خوردن را دوست ندارند؟

اگر بدانیم که مزاج هر کودک چیست شاید آن موقع بسیاری از نگرانی ها در مورد بی اشت هایی و بی خوابی های بچه ها شان کمتر گردد.

14 آذر 1401

حمایت معاونت علمی از شرکت های دانش بنیان حوزه شبیه ساز آموزشی

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین بهشتی امروز 12 آذرماه در رویداد معرفی محصولات پیشرفته آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری به عنوان ماموریت جدی معاونت علمی گفت: در حال حاضر 350 مرکز نوآوری، 62 خانه خلاق و نوآوری، 170 شتاب...

12 آذر 1401

تاثیر تماشای فوتبال در کاهش بیماری های روانی

تاثیر تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی بر شرایط روانی افراد، مثبت ارزیابی شده است.

30 آبان 1401

رفتار غیرعادی ماهی ها در اطراف خطرناک ترین شکارچی دریا!

زومیت نوشت: مطالعه جدیدی نشان می دهد بعضی ماهی ها برای خاراندن خود و احتمالاً دفع سلول های مرده و انگل ها از پوست خود از کوسه ها یاری می گیرند.

5 آبان 1401

شایع ترین عامل بستری زنان در بیمارستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شایع ترین عامل بستری زنان در بیمارستان را پوکی استخوان دانست و گفت: برای زنان این خطر بیش از خطر سرطان پستان، تخمدان و رحم است.

4 آبان 1401

ایجاد کارگروه دائمی و تنظیم لوایح در حمایت از روشندلان شیراز

شهردار شیراز به ایجاد کارگروه دائمی و تنظیم لوایح حمایتی با مجوز شورای اسلامی شهر شیراز به منظور ایجاد ظرفیت برای خدمات رسانی به روشندلان تاکید نمود.

26 مهر 1401
تعداد: (212)