اخبار صنعت

تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس

به عنوان یک غیرنظامی، بعید است که بتوانید به موقع برای آخرالزمان به یک تانک نظامی واقعی دست پیدا کنید، اما می توانید بهترین چیز بعدی که نزدیک به یک تانک باشد را بخرید: نسخه نظامی رضوانی تانک.

24 اسفند 1402

چربی گیر فاضلاب، ابزاری ضروری برای آشپزخانه ها و رستوران ها

آیا تا به حال فکر نموده اید که چربی و روغن موجود در فاضلاب چه بلایی سر شبکه فاضلاب می آورد؟ چربی و روغن ها به علت چگالی کمتری که نسبت به آب دارند، به راحتی در لوله ها جمع می شوند و باعث گرفتگی آنها می شوند. این گرفتگی ها می تواند باعث بروز مسائل مختلفی، مانند:

5 دی 1402

ادعای جنجالی یک ستاره شناس ، بیگانگانی در زهره زندگی می نمایند

جین گریوز که سرپرستی تیمی از دانشمندان دانشگاه کاردیف در ولز را برعهده دارد، در چرخشی حماسی مدعی شد که بیگانگان در زهره حضور دارند!

17 تیر 1402

قیمت گذاری خودروهای مونتاژی از طریق شورای رقابت برای اولین بار

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمت گذاری می شود، گفت: روز سه شنبه 22 فروردین جلسه کارگروه تخصصی شورای رقابت در مورد نهایی کردن قیمت خودروهای مونتاژی برگزار و قیمت هایی نهایی ، مصوب می شود.

22 فروردین 1402

ارائه 3 راهبرد خاص به منظور توسعه دانش بنیان ها

راهبردهای خاص صرفا در حوزه دانش بنیان مطرح هستند و شامل مواردی نظیر مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت، انتقال و توسعه فناوری و ارتقاء جایگاه شرکت های دانش بنیان به توضیح ذیل است.

28 اسفند 1401

ایران خودرو موتور ملی را متحول می نماید؟

یکی از پربازده ترین و جنجالی ترین موتور هایی که در عمده محصولات ایران خودرو استفاده می گردد، موتور ملی یا EF7 است. این موتور از همان ابتدا با هدف کارکرد بهینه با سوخت گاز طبیعی، طراحی و فراوری شد. حال شرکت تحقیق، طراحی و فراوری موتور ایران خودرو (ایپکو)...

20 بهمن 1401

هشدار مدیریت بحران تهران در مورد کاهش دما و یخبندان ، سرمای شدید تهران تا چه زمانی طول می کشد؟

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به کاهش دمای شبانه،لغزندگی جاده ها و احتمال یخ زدگی تاسیسات هشدار داد.

6 بهمن 1401

روستای خرانق ، گمشده ای در کویر ایران

بازهم روستایی فراموش شده در یزد! بازهم نامهربانی و ناملایمت! این بار نه خانه تاریخی است و نه اثر هنری! این بار صحبت از روستایی است که در 85 کیلومتری یزد واقع شده، روستایی به نام روستای خرانق. خرانق که از جاذبه های گردشگری یزد محسوب می شود، در معرض آسیب و...

16 دی 1401

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم استانبول

چندی پیش میدان تکسیم استانبول و دیدنی های نزدیک به آن را به شما عزیزان معرفی کردم این در حالی بود که در سفر گذشته تیم خبرنگاران به منطقه تکسیم رفتیم و همه چیز را در رابطه با این خطه از ترکیه شرح دادیم. با این حال از آنجایی که اغلب گردشگران ایرانی به خاطر...

12 دی 1401

تصمیم دولت درباره قیمت بنزین ، آخرین قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به وجود شایعاتی در فضای مجازی در مورد افزایش قیمت بنزین، خاطرنشان کرد: قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد و با توجه به فعالیت تمام پالایشگاه های کشور، تامین آن نیز پایدار است.

4 دی 1401

ماجرای بازگشت لوازم خانگی ژاپنی به کشور چیست؟، مجوز 20 میلیارد دلاری برای خرید هواپیما

راه چاره توسعه مکانیزاسیون کشاورزی چیست؟، تحریم ها را در بخش هوایی کم اثر نموده ایم و سکوت وزیر راه وشهرسازی درباره استعفای خود از اخبار مالی امروز است.

24 آبان 1401

گروسی: آمریکا رهبری جهانی را در زمینه انرژی هسته ای از دست داده است

مدیرکل آژانس انرژی اتمی اذعان کرد آمریکا جایگاه خود را در زمینه صنعت هسته ای به روسیه و چین واگذار نموده است.

9 آبان 1401

رفتار غیرعادی ماهی ها در اطراف خطرناک ترین شکارچی دریا!

زومیت نوشت: مطالعه جدیدی نشان می دهد بعضی ماهی ها برای خاراندن خود و احتمالاً دفع سلول های مرده و انگل ها از پوست خود از کوسه ها یاری می گیرند.

5 آبان 1401

کاهش 24 درصدی اندازه بارش ها در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: مقدار بارش های استان در سال آبی گذشته نسبت به بلند مدت 24 درصد کاهش یافته است.

28 مهر 1401

موتا: یک پنالتی ما گرفته نشد

روی موتا، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز بازی را به تهران می بریم. می دانستیم بازی سختی را در پیش داریم و ذوب آهن اولین شکست خود را تجربه کرد. حریف مشکلاتی...

23 مهر 1401

چشم انداز علمی و اقتصادی و گردشگری ایران در سند الگوی پیشرفت

ایسنا/ این خبر پیرامون چشم انداز علمی و اقتصادی و گردشگری ایران در سند الگوی پیشرفت برای شما نگارش شده است.

16 مهر 1401

حذف نواحی جوش در ورقه های فلزی با دانش ایرانی

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیروز شده اند با یک روش خاص، نواحی جوش در ورقه های فلزی در صنعت حمل و نقل را از بین ببرند.

31 شهریور 1401

8 روش آسان خشک کردن آلو در آفتاب، با پنکه، خشک کن و &ampamphellip

روش های خشک کردن آلو از قدیم مرسوم بوده است. آلو خشک یکی از خوشمزه ترین تنقلات است که علاوه بر مصرف به صورت خشک شده در و غذا نیز استفاده می شود. به طور معمول روش های خشک کردن آلو بسیار فرق دارد و شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید از یکی از روش ها برای...

19 شهریور 1401

دهکده چوبی نیشابور

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران به سراغ دهکده چوبی معروف در شهر نیشابور می رویم. این دهکده چوبی به دست مهندس حمید مجتهدی، از نوادگان محمد کاظم خراسانی، ساخته شده است و یکی از تفرجگاه های دیدنی نیشابور است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

پرسپولیسی ها در پی ITC لوکادیا؛ مهاجم هلندی به بازی با فولاد می رسد؟

تا به این لحظه هنوز ITC لوکادیا صادر نشده و باشگاه پرسپولیس پیگر مجوز بازی این بازیکن است.

26 مرداد 1401
تعداد: (148)