اخبار و رویدادها

تانک رضوانی؛ خودرویی برای دور کردن مهاجمان ، عکس

به عنوان یک غیرنظامی، بعید است که بتوانید به موقع برای آخرالزمان به یک تانک نظامی واقعی دست پیدا کنید، اما می توانید بهترین چیز بعدی که نزدیک به یک تانک باشد را بخرید: نسخه نظامی رضوانی تانک.

24 اسفند 1402

تصاویر شگفت انگیز ایستگاه فضایی بین المللی از زمین برفی

یک فضانورد ایستگاه فضایی بین المللی، عکس های خیره کننده ای از گرَند کَنیِن ثبت نموده است. گرَند کَنیِن (Grand Canyon) یک ژرف دره است که میان آن رودخانه کلرادو واقع شده است و در استان آریزونا، آمریکا واقع شده است.

10 اسفند 1402

نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در فروردین برای کامپیوتر عرضه می شود

انحصاری بودن آثار پلی استیشن در گذشته به نوعی یک شرایط دائمی برای علاقه مندان به این بازی ها بود اما در سال های اخیر، سونی محبوب ترین بازی های انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز عرضه کرده است. حال به تازگی اعلام شده که نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست...

9 بهمن 1402

رازگشایی از دیسک مرموز با 29 نماد عجیب بر روی آن!، عکس

مطالعه ای که به تازگی اجرا شده است، حاکی از آن است که دیسک عجیب کشف شده در ایتالیا مربوط به 3 هزار سال پیش است و نقشه ای باستانی از درخشان ترین ستارگان آسمان شب بوده است.

26 دی 1402

چربی گیر فاضلاب، ابزاری ضروری برای آشپزخانه ها و رستوران ها

آیا تا به حال فکر نموده اید که چربی و روغن موجود در فاضلاب چه بلایی سر شبکه فاضلاب می آورد؟ چربی و روغن ها به علت چگالی کمتری که نسبت به آب دارند، به راحتی در لوله ها جمع می شوند و باعث گرفتگی آنها می شوند. این گرفتگی ها می تواند باعث بروز مسائل مختلفی، مانند:

5 دی 1402

8 شارژر مناسب گوشی های شیائومی؛ برترین ها برای شارژ سریع و ایمن

امروزه خرید شارژر به مقدار خرید گجت های هوشمند مثل گوشی و تبلت نیازمند توجه ویژه است؛ چراکه انتخاب آن در حفظ سلامت دستگاه به خصوص باتری نقش حیاتی دارد. شارژر اگر طبق معیار و استانداردهای موجود انتخاب نگردد، باعث لطمه زدن به دستگاه هوشمند یا باتری و کاهش...

13 آبان 1402

چین خودروی شناور بر روی آب ساخت!، عکس

در تاریخ 20 سپتامبر، شاسی بلند YangWang U8 EREV در چین عرضه شد؛ این AWD چهار موتور الکتریکی و خروجی ترکیبی دارد و 880 کیلووات (1197 اسب بخار) قدرت دارد و می تواند تا 30 دقیقه بر روی آب شناور بماند.

28 مهر 1402

نکونام منتظر بازگشت مازاد استقلال ، یک جای خالی داریم باید برگردد

نکونام با اشاره به شرایط فهرست تیم استقلال اظهار کرد: ما بازیکن نداریم و فهرست مان هم حتی با وجود احتساب گوستاوو یک جای خالی دارد.

21 شهریور 1402

کمبود این ویتامین حافظه را ضعیف می نماید و زمینه ساز ابتلا به آلزایمر است

نتایج تحقیقات نشان می دهد که داشتن حافظه ضعیف می تواند نشانه کمبود ویتامین B12 باشد و برطرف کمبود ویتامین B12 با تغییر در رژیم غذایی یا مصرف مکمل ها نسبتا آسان است.

26 مرداد 1402

کلاهبرداری با ترفند فعال سازی اینترنت 5G

بار ها گفته شده زمانی که با شما تماس تلفنی گرفته می گردد و به طور مثال وعده جایزه و هدیه می دهند، درخواست اطلاعات بانکی تان را می نمایند و موارد مشابه، باید دقت کنید؛ علی رغم اینکه این پیشنهاد ها مجذوب کننده هستند، اما احتمال اینکه در آستانه فریب خوردن...

17 مرداد 1402

آگهی خانواده ای که درخواست غذا داشتند، درست بود؟

خبرآنلاین نوشت: در روز های اخیر انتشار خبری درخصوص یک آگهی درباره خانواده ای که خواسته بودند تا مردم غذا های اضافه شان را در اختیار آن ها قرار دهند، چالش برانگیز شد.

7 مرداد 1402

فونیکس تیگو 7 پرومکس به ایران آمد!، عکس

گجت نیوز نوشت: فونیکس تیگو 7 پرومکس وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Fownix Tiggo 7 Pro Max آشنا خواهیم شد.

26 تیر 1402

ادعای جنجالی یک ستاره شناس ، بیگانگانی در زهره زندگی می نمایند

جین گریوز که سرپرستی تیمی از دانشمندان دانشگاه کاردیف در ولز را برعهده دارد، در چرخشی حماسی مدعی شد که بیگانگان در زهره حضور دارند!

17 تیر 1402

مدیرکل کانون پرورش فکری بوشهر جوابگوی سوالات خانواده ها می گردد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، خانواده ها و بچه ها و نوجوانان بوشهری می توانند سه شنبه این هفته به وسیله سامانه 111 (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در ارتباط مستقیم با سمیه رسولی، از ساعت 10 تا 11 صبح، سوالات خود را در مورد کلاس های تابستانه مراکز فرهنگی...

4 تیر 1402

نامجو مطلق: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی بر تشکیل آن نیست

مجید نامجو مطلق به همراه چند تن دیگر از پیشکسوتان با شگاه استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه انتخاب شدند تا از این پس در تصمیمات مهم این باشگاه از جمله انتخاب سرمربی تیم با تصمیم و نظر آنها باشد.

23 خرداد 1402

چگونه از یک مربی در سازمانمان یاری بگیریم؟

یک مربی کسب و کار فردی باتجربه و کارکشته است که در اغلب اوقات همان مسیری را درگذشته طی نموده که شما به عنوان یک کارآفرین یا رهبر یک شرکت قرار است در آینده طی کنید.

31 اردیبهشت 1402

هزینه تعمیرات آپارتمان بر عهده کیست؟

یکی از مسائل آپارتمان نشینی بحث هزینه تعمیرات است که معمولا بین اعضای ساختمان اختلاف ایجاد می نماید.

27 اردیبهشت 1402

ببینید ، لحظه بلعیده شدن سیاره به وسیله یک ستاره ، مشاهده متورم شدن یک ستاره در حال مرگ و جذب سیاره نزدیک آن برای اولین بار

دانشمندان برای اولین بار شاهد متورم شدن یک ستاره در حال مرگ و جذب سیاره نزدیک آن بودند. چهارشنبه گذشته، ستاره شناسان مشاهدات خود را از غول گازی به میزان سیاره مشتری یا بزرگتر گزارش کردند.

18 اردیبهشت 1402

قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی ، رقبای استقلال و پرسپولیس تعیین شدند ، دربی احتمالی در فینال!

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی تهران برگزار گشت و 4 تیم لیگ رجحان رقبای خود را شناختند.

11 اردیبهشت 1402

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ از این نیت که کرده ای منصرف شو

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است و بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (694)