چین خودروی شناور بر روی آب ساخت!، عکس

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، در تاریخ 20 سپتامبر، شاسی بلند YangWang U8 EREV در چین عرضه شد؛ این AWD چهار موتور الکتریکی و خروجی ترکیبی دارد و 880 کیلووات (1197 اسب بخار) قدرت دارد و می تواند تا 30 دقیقه بر روی آب شناور بماند.

چین خودروی شناور بر روی آب ساخت!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سیناپارسه ، YangWang یک برند BYD است. U8 در دو نسخه Premium Edition و Off-Road Master Edition عرضه می شود.

آفرود مستر بعداً وارد بازار خواهد شد و دارای برخی افزودنی های آفرود مانند سپر جلویی با ظاهری سخت تر است که به سمت پایین خودرو امتداد می یابد تا در برابر برخورد از خودرو محافظت کند.

U8 Premium Edition نزدیک به 150 هزار دلار آمریکا قیمت دارد که U8 را به گران ترین خودروی الکتریکی چین تبدیل می کند. قیمت پیش فروش Master Off-road Edition هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود که همین قیمت باشد.

YangWang U8 یک SUV غول پیکر با ابعاد (L/W/H) 5319/2050/1930 میلی متر و فاصله بین دو محور 3050 میلی متر است. 502 میلی متر بلندتر، 137 میلی متر باریک تر و 39 میلی متر پایین تر از مرسدس بنز کلاس G است. در مورد فاصله بین دو محور، 160 میلی متر بیشتر است.

این خودرو بر روی پلت فرم e4 قرار گرفته است و مجهز به سیستم کنترل بدنه هیدرولیک Disus-P است که به وسیله نقلیه اجازه می دهد تا 150 میلی متر بالا و پایین برود.

منبع: carnewschina

227227

منبع: خبرآنلاین

به "چین خودروی شناور بر روی آب ساخت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خودروی شناور بر روی آب ساخت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید