فونیکس تیگو 7 پرومکس به ایران آمد!، عکس

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، گجت نیوز نوشت: فونیکس تیگو 7 پرومکس وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند Fownix Tiggo 7 Pro Max آشنا خواهیم شد.

فونیکس تیگو 7 پرومکس به ایران آمد!، عکس

خبرها حاکی از آن است که شاسی بلند چینی فونیکس تیگو 7 پرومکس برای انجام تست های لازم وارد بازار ایران شده است. هرچند این خودرو از لحاظ ظاهری تغییرات کمی را نسبت به قبل تجربه کرده، اما اکنون در بخش فنی از پیشرانه و گیربکس جدیدی بهره می برد.

مشخصات فونیکس تیگو 7 پرومکس

در حالی که تیگو 7 پرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت میانه مجهز شده بود، شرکت چری برای نسخه پرو مکس مشخصات فنی مشابه فونیکس تیگو 8 پرو را در نظر گرفته است. در واقع فونیکس تیگو 7 پرو مکس اکنون از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتار 290 نیوتن متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز از طریق از طریق گیربکس دو کلاچه 7 سرعته روغنی به تمام چرخ ها منتقل می شود. این خودرو در سری نخست به شکل محور محرک جلو و در سری های بعدی به شکل دو دیفرانسیل یا تمام چرخ محرک AWD روانه بازار ایران خواهد شد.

این خودرو ظرف مدت 9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 8 لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

فونیکس تیگو 7 پرو مکس در عقب از سیستم تعلیق مالتی بهره می برد و به همین دلیل می تواند کیفیت سواری مناسبی را ارائه دهد؛ اما با توجه به بدنه این خودرو و ارتفاع نسبتا زیاد آن، کمی خشک بودن سواری نیز ضروری است. همچنین هندلینگ و پایداری این خودرو نیز در سطح استاندارد و ایمنی واقع شده است. این خودرو در زمان عبور از مسیرهای منحنی شکل در سرعت های عادی نیز دارای میزان حرکت عرضی بدنه و پایداری مناسبی است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ سیناپارسه مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "فونیکس تیگو 7 پرومکس به ایران آمد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونیکس تیگو 7 پرومکس به ایران آمد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید