کارزار هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد ملی می گردد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر از ملی شدن کار زار هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد در کشور اطلاع داد.

کارزار هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد ملی می گردد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ سیناپارسه، مراسم افتتاحیه کارزار اجتماعی سراسری آموزشی اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد سراسر کشور امروز چهارشنبه هشتم دی ماه امسال با حضور بعضی از مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مسئولان این حوزه برگزار گردید.

صمد محمدی مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر در این مراسم اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به دلیل دارا بودن نیرو های داوطلب و متخصص و بعلاوه به دلیل مقبول بودن در میان مردم نقش موثری در مبارزه با موادمخدر و در نتیجه کاهش آسیب اعتیاد دارند.

وی در ادامه اعلام کرد: تأمین اهداف شکل گیری برای ایجاد جامعه سالم از دیگر اهدافی است که سازمان های مردم نهاد با فعالیت در حوزه مبارزه با اعتیاد و موادمخدر دنبال می نمایند.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر یادآور شد: سازمان های مردم نهاد در راستای ترویج راهبرد های اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر و بهره مندی از ظرفیت مردم در راستای این مبارزه نیز فعالیت های اثرگذار و خوبی داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارزار هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد ملی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارزار هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد ملی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید