مد و زیبایی

خوشبوترین عطر را در خانه بسازید

همه ما می دانیم که باید برای تهیه بعضی از عطرها مبالغ هنگفتی را صرف نماییم اما بعضی از افراد هستند که می توانند عطر محبوب خود را به راحتی و در منزل بسازند در این ویدیو شما هم یاد می گیرید چگونه عطر بسازید.

19 بهمن 1401

مانتوهای تابستانی که سال جاری باید خریداری کنید

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای شدید، همه دختران و زنان در پی مدل مانتوی تابستانی مناسب این آب و هوا هستند تا بتوانند علاوه بر تحمل گرمای طاقت فرسا، استایل شیک و زیبایی داشته باشند.

2 مرداد 1401

این 3 ماده موهای شما را نابود می نماید

اگر به فکر سلامت مو هستید، هرچه زودتر با مواد اولیه مضر محصولات بهداشت مو آشنا شویم و آگاهانه از آن ها اجتناب کنیم.

24 تیر 1401

ویتامین هایی که کمبودشان عامل بی خوابی است

نوع رژیم غذایی همانطور که بر وزن، طول عمر و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و اختلالات متابولیک تاثیر دارد می تواند بر تشدید بی خوابی نیز تاثیر داشته باشد.

23 فروردین 1401

چگونه انواع مو را به روشی درست و حرفه ای سشوار بکشید؟

یکی از ابزارهای اصلی زیبایی برای همه خانم ها، سشوار است. این دستگاه جادویی می تواند به موهای شما فرم و حجم بدهد و آن ها را زیباتر کند؛ بدون در نظر گرفتن اینکه موهای شما فر، صاف یا حالت دار و موج دار است. سشوار کشیدن موها اگر به روش درست انجام نشود، می تواند...

14 اسفند 1400

علتهای به وجود آمدن آکنه در بزرگ سالان

آکنه یا جوش در بزرگسالان چیز غیر معمولی نیست، و در خانمها بیشتر از آقایان دیده می گردد. این مقاله علل احتمالی نهفته وقوع آن را به اطلاعتان می رساند.

22 مهر 1400

آشنایی با تعدادی از مشهورترین هتل های کیوتو

شهر کیوتو یکی از زیباترین شهرهای ژاپن بوده و بیش از هزار سال مرکز محسوب میشد. این شهر در سلسله کوههای غربی Honshu واقع شده است و مملو از تاریخ، فرهنگ، معماری و سنت های قدیمی ژاپن هست. با ما در مقاله مشهورترین هتل های کیوتو همراه باشید تا شما را با تعدادی از...

15 مرداد 1400

6 مرحله ساخت شومینه در فضای باز توسط خودتان

تصمیم گرفته اید در حیاط خانه خود شومینه بسازید؟ این سؤال را اغلب افراد با حالتی تعجب می پرسند! زیرا تصور ساخت شومینه در فضای باز چیزی دور از ذهن است. اما باید به شما بگوییم که انجام این کار خیلی هم غیرواقعی است و شما می توانید همانطور که در داخل منزل از...

7 آذر 1399

24 متن درباره روز دختر از زبان مادر با احساس و زیبا

یکی از نعمت های عظیم برای هر مادر و پدری داشتن فرزند دختر است. این موهبت آنقدر با ارزش است که در فرهنگ های مختلف روزی را به عنوان روز دختر نام گذاری نموده اند. در ایران روز دختر مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه است. از این رو به مناسبت این روز در این مطلب...

4 آبان 1399

کف پوش ها و بسته بندی های محصولات آرایشی با لاک نانو مقاوم و زیباتر می شوند

یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری نانو، لاک های مات کننده کف پوش و بسته بندی های محصولات آرایشی و بهداشتی را فراوری نموده است.

22 شهریور 1399

خبرنگاران اعمال محدودیت های ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری تداوم یافت

شهرکرد- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت های ناشی از کرونا در تمامی نقاط استان به جز شهرستان های لردگان و خانمیرزا یک هفته دیگر تمدید شد.

21 شهریور 1399

جاذبه های توریستی اسلو

اسلو از دیدگاه منطقه ای یکی از عظیمترین پایتخت های جهان محسوب می شود اما تنها 20 درصد از این منطقه عظیم توسعه یافته و باقی آن در برگیرنده پارک ها، جنگل های محافظت شده، تپه ها و صدها دریاچه دیدنی است.

1 تیر 1399

مولانا بیشتر روی دشمن درونی توجه داشته است، 4 روش برخورد با دشمن از نگاه شاعر عظیم

یک استاد دانشگاه در گفتگوی زنده خود در قالب گفتگوی مجازی با عنوان نت گپ های یونسکویی به آنالیز مفهوم دشمنی از نگاه مولانا پرداخت.

31 خرداد 1399