رزم حسینی: ایدرو 50 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی تعریف کند

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، وزیر صنعت، معدن و تجارت از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خواست تا 50 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف صنعتی تعریف و بسته پیشنهادی خود را برای رونمایی ارائه کند.

رزم حسینی: ایدرو 50 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی تعریف کند

به گزارش گروه مالی وبلاگ سیناپارسه، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای صنعتی این وزارتخانه اضافه نمود: در الگو های مدیریتی باید از چگونگی مدیریت صنایع در کشور های توسعه یافته و صنعتی دنیا و تازه ترین متد های روز استفاده گردد.

وی، خلق ثروت و تکریم کارآفرینان را مورد تاکید شرع و حاکمیت دانست و توضیح داد: با ارائه راهبرد ها و سیاست گذاری های کارشناسی و مبتنی بر دانش روز، راستا را برای بخش خصوصی در جهت کارآفرینی، سرمایه گذاری و خلق ثروت مهیا کنیم.

رزم حسینی از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران خواست تا به سرمایه گذاران مستقر در شهرک های صنعتی اجازه داده گردد که با در اختیار داشتن یک سوله، چند پروانه بهره برداری داشته باشند و چند محصول فراوری نمایند، یا اینکه با اجاره چند سوله در یک شهرک به امر فراوری اقدام نمایند.

کاغذبازی اداری در راستا فراوری، نوعی مافیاست

وزیر صنعت با تاکید بر اینکه به عنوان نخستین وزارتخانه برای کاهش مجوز ها و حذف بوروکراسی اداری گام برداشته ایم، اضافه نمود: راستا ناهموار و کاغذبازی اداری در راستا فراوری، نوعی مافیا محسوب می گردد.

وی همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست قوانین مخل کسب و کار را تعدیل یا برطرف کند.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه رضایت مردم و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از شاخص های حائز اهمیت در توسعه کشور است، گفت: به عنوان نمونه مالیات پیش پای صنعت باید برداشته گردد تا صنعت، روان تر به ایجاد شغل و یاری به توسعه گام بردارد.

وی همچنین با اشاره به اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی، بیان نمود: شرکت هایی که در محدوده جغرافیایی کشورمان هستند اگرچه 100 درصد نیز خصوصی باشند باید در عرصه مسوولیت های اجتماعی ورود نمایند که تا به امروز چندین قرارداد در این راستا منعقد شده و قلعه گنج نیز نمونه این الگو است

بسته بازگشت واحد های تحت تملک بانکی رونمایی می گردد

این مقام مسوول همچنین از رونمایی از بسته بازگشت واحد های تحت تملک بانکی اطلاع داد و گفت: این واحد های تحت تملک در اختیار وزارت صنعت و زیرمجموعه های آن از جمله ایدرو، معاونت صنایع و ایمیدرو بسته به نوع فعالیت شان قرار می گیرند تا مجدد احیا شوند.

لازم به ذکر است پیشتر قائم مقام رییس ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور بیان کرد: بانک مرکزی در جلسه قبلی شورای پول و اعتبار، دستورالعمل چگونگی واگذاری اموال مازاد شبکه بانکی را ابلاغ نموده که اتفاق بسیار مهمی برای حوزه فراوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رزم حسینی: ایدرو 50 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی تعریف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزم حسینی: ایدرو 50 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی تعریف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید