مقالات گردشگری

موزه تاریخ کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ثبت ملی شد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، موزه تاریخ کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ثبت ملی شد.

3 اردیبهشت 1403

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه شماره 19 خود را منتشر کرد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اطلاعیه شماره 19 خود را منتشر کرد.

11 فروردین 1403

راهنمای کامل ست کردن انواع کیف اورسایز در استایل زنانه

در صورتی که شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید همیشه از کیف اورسایز استفاده کنید باید بدانید که این مدل کیف ها نه تنها کاربردی هستند بلکه بسیار شیک بوده و جزو ترند روز دنیای مد هم محسوب می شوند. فرقی نمی کند که فردی شاغل، دانشجو یا یک فرد پیرو دنیای...

2 اسفند 1402

رازگشایی از دیسک مرموز با 29 نماد عجیب بر روی آن!، عکس

مطالعه ای که به تازگی اجرا شده است، حاکی از آن است که دیسک عجیب کشف شده در ایتالیا مربوط به 3 هزار سال پیش است و نقشه ای باستانی از درخشان ترین ستارگان آسمان شب بوده است.

26 دی 1402

واکنش اسنپ به برخورد خشونت آمیز با یک مسافر

به تازگی ویدئویی از برخورد خشونت آمیز یکی از کاربران راننده با یکی از مسافران اسنپ منتشر شده که احساسات مردم را جریحه دار نموده است. ما در اسنپ بابت این رفتار متاسفیم و از مسافر به علت تجربه چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با تماشا این...

7 شهریور 1402

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ از این نیت که کرده ای منصرف شو

فال ابجد امروز پنجشنبه 7 اردیبشهت ماه 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است و بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود.

7 اردیبهشت 1402

با تور استانبول از نقطه عطف مجذوب کننده شهر برج دوشیزه تماشا کنید

برج دوشیزه که با نام کیز کولسی نیز شناخته می شود ، یکی از نمادین ترین مکان های دیدنی استانبول است. با تاریخی که به دوران باستان باز می شود، شاهد ظهور و سقوط امپراطوری ها بوده است و داستان آن عمیقاً با تاریخ خود شهر در هم آمیخته است. از افسانه هایی در خصوص...

30 فروردین 1402

میوه ای موثر برای درمان فوری یبوست ، برای درمان یبوست چه بخوریم

یبوست یکی از مسائل گوارشی آزاردهنده است که عوامل مختلفی از جمله مصرف داروها، تغذیه نامناسب، عدم فعالیت بدنی کافی، استرس، سفر و... در ایجاد آن نقش دارند. مصرف روزانه بعضی میوه ها به بهبود عملکرد دستگاه گوارش یاری می نمایند و در برطرف یبوست موثرند.

29 فروردین 1402

یک نیمروز در حیات وحش تهران

خبرنگاران : خبری از هیاهو و شلوغی شهر نیست؛ تنها چند کیلومتر آن سوتر از مرکز، در چند قدمی کلانشهر تهران و جایی به دور از زندگی شهری، یکی از مهم ترین پارک های ملی ایران وجود دارد؛ جایی که به تمامی می توان حضور طبیعت را حس کرد. اینجا پارک ملی خجیر است.

8 فروردین 1402

ستاره پرسپولیس به تمرینات بازگشت

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را امروز (سه شنبه) در حالی برگزار کرد که سعید صادقی در تمام بخش های تمرین حضور داشت.

23 اسفند 1401

راهنمای سفر به بندرعباس ، صفر تا صد سفرمراکز خرید بندرعباس

سفر به بندرعباس، اولین قدم برای تجربه فضای بکر و گرم جنوب است. بندرعباس یکی از مهم ترین شهرهای جنوبی ایران است و نقطه اتصال بسیاری از جزایر خلیج فارس با سایر بخش های کشور به شمار میرود. اما سفر به بندر عباس، هزینه های این سفر، نحوه رفتن از بندر به جزایر...

22 اسفند 1401

تورهای ری گردی در ایام نوروز برگزار می شوند

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، تورهای ری گردی در ایام نوروز برگزار می شوند.

14 اسفند 1401

کنترل جنگنده لاکهید مارتین دست هوش مصنوعی افتاد!

روزیاتو نوشت: لاکهید مارتین می گوید برای اولین بار کنترل یک جنگنده نظامی را برای چندین ساعت به هوش مصنوعی سپرده و در این آزمایش پیروز بوده است.

25 بهمن 1401

عصبانیت ساپینتو از اشتباه عجیب گلر استقلال

تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در استادیوم شهید باهنر کرمان و در هوای بارانی به مصاف هم رفتند.

16 بهمن 1401

صادرات خاویار ایرانی به اروپا به مشکل خورد ، هر کیلو خاویار ایران چند شد؟

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی امروز بین 800 تا 1700 یورو است. اگر قیمت هر یورو را معادل 47 هزار تومان در نظر بگیریم، برحسب کیفیت و سایز دانه های خاویار، هر کیلو خاویار ایرانی با قیمتی معادل 38 میلیون تا 80 میلیون تومان صادر می گردد.

15 بهمن 1401

دلیل افزایش طول روزهای زمین چیست؟

ایسنا نوشت: محققان دانشگاه پکن در مطالعه اخیرشان امواج لرزه ای را که از هسته زمین عبور می کردند، تجزیه و تحلیل کردند. آنها دریافتند که فعالیت هسته درونی سیاره ما ممکن است اخیرا متوقف شده و احتمالا در حال معکوس شدن باشد.

9 بهمن 1401

آشنایی با راههای مختلف رسیدن به جزیره قشم

خبرگزاری مهر/ این خبر به جهت آشنایی با راههای مختلف رسیدن به جزیره قشم برای شما نگارش شده است.

8 بهمن 1401

سلطانیه ، شهری کهن که هنوز ردپای مغول بر روی آن پیداست؟!

سلطانیه شهری که ایلخانان پایه آن را بنیان نهادند، اما قدمتش بیش از این حرفاست و طبق سند و مدارک کشف شده به 7 هزار سال پیش می رسد. روزی که تبریز مرکز این سلسله بود، سلطانیه شهر ییلاقی پادشاهان مغول که برای شکار و خوش گذرانی به آنجا می رفتند. اوج شکوفایی سلطانیه...

21 دی 1401

تهران 7000 ساله شد

این روزها با انتشار خبر کشف سه قطعه سفال در بازار صندوق سازان می توان با قطعیت درباره قدمت 7000 ساله تهران صحبت کرد. با این وجود باستان شناسان معتقد هستند مدیریت شهری هنوز به تهران 7000 ساله حساس نشده است.

21 دی 1401

روستای آلوارس سرعین، روستایی با بزرگترین پیست اسکی

کشور ایران با داشتن تنوع آب و هوایی گسترده، دارای منطقه ها دیدنی بیشماری بوده که بسیاری از آن ها برای عموم مردم ناشناخته است. یکی از زیباترین روستاهای استان اردبیل بدون هیج تردیدی روستای آلوارس از توابع شهرستان سرعین است. روستای آلوارس سرعین با داشتن...

18 دی 1401
تعداد: (152)