قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می نمایند

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، رئیس مجلس به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل مرحوم روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم با خانواده وی ملاقات کرد.

قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می نمایند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ سیناپارسه، محمد باقر قالیباف امروز پنجشنبه (16 مرداد ماه) با حضور در منزل مرحوم دکتر رجایی با خانواده وی ملاقات کرد.

رئیس مجلس در این ملاقات که به مناسبت 17 مرداد ماه، روز خبرنگار انجام شد به نقش موثر اصحاب رسانه به ویژه وبلاگ سیناپارسه در فضای رسانه ای موجود اشاره نمود و اضافه کرد: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و کوشش شبانه روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می نمایند.

رییس مجلس در ادامه با ذکر خاطرات کوشش های مرحوم رجایی، آن مرحوم را فردی محب اهل بیت، اهل قلم، ولایی و پرکوشش توصیف کرد و گفت: مرحوم رجایی با حضور در بحران هایی همچون سیل و همچنین مراسم پرشکوه پیاده روی اربعین بی چشمداشت و جهادی کار ها را دنبال می کردند.

در ادامه این ملاقات، همسر مرحوم روح الله رجایی با تشکر از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و توجه وی به کوشش و خدمات اصحاب رسانه از علاقه و کوشش مرحوم همسر خویش در دوران حیات اشاره نمودند.

لازم به ذکر است؛ مرحوم روح الله رجایی از فعالان حوزه رسانه بود که سابقه حضور در رسانه های مختلف را در کارنامه کاری خود داشت و در آخرین مسئولیت به عنوان سردبیر روزنامه جام جم فعالیت می کرد. مرحوم رجایی ماه گذشته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و پیکر این کوششگر جهادی در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید