عذرخواهی دستیار محمد بنا از علاقه مندان به کشتی

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، بهروز حضرتی پور پس از ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی از علاقه مندان به کشتی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی دستیار محمد بنا از علاقه مندان به کشتی

بهروز حضرتی پور با عذرخواهی از تمامی علاقمندان ورزش کشتی به علت عدم کسب نتیجه دلخواه در پاسخ به این سوال که آیا از نظر کلی مسابقات دنیای صربستان کیفیت بهتری نسبت به مسابقات دنیای سال گذشته داشت یا خیر، گفت: خدا را شاهد می گیرم که تمام کوشش مان بر این بود که برترین عملکرد را داشته باشیم و سعی کردیم هر آنچه به ذهنمان می رسد را انجام دهیم.

وی توضیح داد: نکته ای که از نظر من دارای اهمیت بیشتری بود این است که به علت تعدد نفرات خوب حاضر در مسابقات دنیای کشتی در رشته فرنگی، تعدادی از کشور ها مانند ایران، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه و حتی مجارستان که صاحب تیم هستند و رقابت تیمی دارند مقابل بعضی از کشتی گیران کشور هایی که رقابت تیمی ندارند با مشکل روبرو می شوند و این نشان می دهد سطح کشتی فرنگی در دنیا چقدر بالا است.

حضرتی پور ادامه داد: کشور هایی مانند فرانسه، نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند، مولداوی و رومانی شاید رقابت تیمی نداشته باشند، اما کشتی گیران خوبی در بعضی وزن ها دارند که می توانند به کشور های صاحب نام لطمه بزنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این دوره از رقابت دنیای کشتی نیز شاهد بودیم که قهرمان دنیا و نفر سوم المپیک یعنی رفیق حسینوف آذربایجانی در دور دوم، کشتی را با نتیجه 10 بر صفر مقابل فرنگی کار ازبکستانی واگذار کرد که این موضوع گواه سطح نزدیک رقابت ها در کشتی فرنگی، تعدد فرنگی کاران خوب در سطح دنیا است.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روز های 19 لغایت 22 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردید و در سرانجام تیم ایران به وسیله محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. در رده بندی تیمی نیز تیم های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با 125، 118 و 110 امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با 81 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

وبلاگ سیناپارسه ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عذرخواهی دستیار محمد بنا از علاقه مندان به کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی دستیار محمد بنا از علاقه مندان به کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید