از سریع و خشن 9 تا پرواز و گذرگاه تعطیلات نوروز در شبکه پنج سیما

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، تهران (پانا) - شبکه پنج سیما با پخش فیلم های سینمایی و انیمیشن ایرانی و خارجی میزبان مخاطبان خود می گردد.

از سریع و خشن 9 تا پرواز و گذرگاه تعطیلات نوروز در شبکه پنج سیما

تامین برنامه شبکه پنج سیما، برای نوروز 1401 هر روز ساعت 13:30 با پخش بهترین و جدیدترین آثار سینمای جهان مثل: سریع و خشن 9، آنان که آرزوی مرگم را دارند، مرد آزاد، چگونه ابر قهرمان شدم، پرواز، انتقام، گذرگاه، معجزه آبی و ... در بهار تازه همراه مخاطبان می ماند. این شبکه بعلاوه برای مخاطبان کودک و نوجوان تدارک گسترده ای دیده است و آثاری چون: آخرین پهلوان و ریشه های تاریکی، انقراض، دیزی کوئوکا، ترسناک ترین حیوان جهان، پاندا بر علیه آدم فضایی ها و ... را هر روز ساعت 9:30 به نمایش می گذارد.

این شبکه از روز اول تا روز طبیعت آثاری مجذوب نماینده از سینمای ایران و جهان را هر روز ساعت 13:30 به ترتیب زیر تقدیم نگاه مخاطبان خواهد نمود.

سینمایی مجذوب نماینده و مهیج سریع و خشن 9 به کارگردانی جاستین لین محصول 2021 آمریکا و آلمان در ژانر حادثه ای در اولین روز نوروز دیدنیی می گردد.

سینمایی آنان که آرزوی مرگم را دارند به کارگردانی تیلور شیردان، محصول 2021 امریکا و کانادا در ژانر حادثه ای 2 فروردین ماه از قاب شبکه پنج پخش خواهد شد.

سینمایی پرواز به کارگردانی سورای جاشی محصول 2021 هند در ژانر حادثه ای و پلیسی در سومین روز از بهار نمایش داده می گردد.

بعلاوه فیلم سینمایی مرد آزاد به کارگردانی شاون لوی محصول 2021 آمریکا و کانادا در ژانر کمدی و حادثه ای در روز چهارم فروردین دیده خواهد شد.

مخاطبان شبکه پنج سیما می توانند روز 5 فروردین ماه سینمایی تحت حمایت را به کارگردانی مارتین کامبل محصول 2021 امریکا در ژانر حادثه ای نظاره گر باشند.

سینمایی آتش به کارگردانی الکسی نوژنی محصول 2020 روسیه در ژانر حادثه ای 6 فروردین ماه روی آنتن خواهد رفت.

فیلم سینمایی روی خط به کارگردانی کیم گوک محصول 2021 کره جنوبی در ژانر حادثه ای 7 فروردین ماه از شبکه پنج سیما نمایش داده می گردد.

سینمایی گذرگاه به کارگردانی شریف عرفه محصول 2019 مصر در ژانر حادثه ای و بیوگرافی در روز هشتم فروردین تقدیم نگاه مهربان مخاطبان عزیز این شبکه می گردد.

اما سینمایی مهیج و مجذوب نماینده چطور ابر قهرمان شدم به کارگردانی داگلاس آتا، محصول 2020فرانسه و بلژیک در ژانر حادثه ای 9 فروردین دیدنیی می گردد.

فیلم سینماییانتقام به کارگردانی ترکان دریا محصول مشترک 2020 کشورهای ترکیه، آمریکا، کانادا و ژاپن در ژانر پلیسی و جنایی است که 10 فروردین ماه روی آنتن می رود.

سینمایی موج صوتی به کارگردانی دیلان کی نارانگ محصول 2018 آمریکا در ژانر درام، علمی و تخیلی برای علاقه مندان به این سبک از آثار سینمایی در یازدهمین روز از فروردین تقدیم مخاطبان خواهد شد.

فیلم تلویزیونی راحیل به کارگردانی محمد علیزاده فرد در ژانر خانوادگی و اجتماعی 12 فروردین ماه از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه پر مهر مخاطبان می گردد. این اثر محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما است و هنرمندانی همانند خسرو شهراز، رحیم نوروزی، آوا اصیلیان، شیوا خسرو مهر، بابک نوری و ... در این فیلم ایفای نقش نموده اند.

فیلم حادثه ای معجزه آبی محصول 2021 آمریکا در ژانر حادثه ای در انتها تعطیلات نوروزی برای مخاطبان شبکه پنج سیما نمایش داده خواهد شد.

دیدنگر دیدنخانه شبکه پنج در نوروز باشید

بچه ها و نوجوانان می توانند هر روز ساعت 9:30 به دیدنی جدیدترین آثار سینمایی و انیمیشن بنشینند.

آخرین پهلوان و ریشه های تاریکی به کارگردانی دمیتری دیاچنکو محصول 2021 روسیه اول نوروز از شبکه پنج سیما دیدنیی می گردد.

انیمیشن بامزی و تاندریل به کارگردانی کریستیان رایلیتنیوس محصول 2018 سوئد 2 فروردین ماه پخش می گردد.

انیمیشن انقراض به کارگردانی دیوید سیلورمن محصول 2021 چین روز 3 فروردین ماه برای بچه ها و نوجوانان نمایش داده می گردد.

انیمیشن مهیج و مجذوب نماینده دیزی کوئوکا، ترسناک ترین حیوان جهان به کارگردانی ریکارد کوسو محصول 2021 آمریکا و استرالیا 4 فروردین ماه تقدیم نگاه مخاطبان می گردد.

بعلاوه انیمیشن زنبوری به نام مایا به کارگردانی نوئل کلیری محصول 2020 آلمان و استرالیا 5 فروردین ماه از شبکه پنج سیما پخش می گردد.

بچه ها و نوجوانان در روز ششم نوروز می توانند انیمیشن خانواده بارکر مراقب گربه ها باشید به کارگردانی النا گالادوبینا محصول 2020 روسیه را دیدن نمایند.

اما انیمیشن دیدنیی و نوستالژی پت و مت به کارگردانی مارک بنش محصول 2019 چک، روز 7 فروردین ماه از شبکه پنج سیما نمایش داده می گردد.

انیمیشن پاندا بر علیه آدم فضایی ها به کارگردانی شان پاتریک اوریلی محصول 2021 کشورهای کانادا و چین در هشتمین روز نوروز دیدنیی می گردد.

گربه بی دم عنوان انیمیشنی است که محصول 2020 کشور سوئد است و کریستیان رایلیتنیوس آن را کارگردانی نموده است. قرار است در روز نهم فروردین این اثر مجذوب نماینده روی آنتن شبکه پنج سیما برود.

خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید به کارگردانی توبی گنکل محصول 2021 آمریکا روز 10 فروردین پخش خواهد شد.

انیمیشنفضانوردها ماجراهایی در اقیانوس در ژانر علمی و تخیلی، محصول 2020 روسیه روز 11 فروردین ماه پخش می گردد.

انیمیشنسفر مجذوب نماینده یاکاری به کارگردانی خاویر جاکومتی محصول2020 مشترک کشورهای بلژیک، فرانسه، آلمان روز 12 فروردین ماه برای بچه ها و نوجوان نمایش داده می گردد.

بچه ها و نوجوانان در آخرین روز تعطیلات نوروزی بیننده انیمیشن زباله به کارگردانی لوکادلاگروتا محصول2020 ایتالیا خواهند بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "از سریع و خشن 9 تا پرواز و گذرگاه تعطیلات نوروز در شبکه پنج سیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سریع و خشن 9 تا پرواز و گذرگاه تعطیلات نوروز در شبکه پنج سیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید