سامانه نان؛ ظرفیتی برای تعامل انجمن های علمی و دانشجویی

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، خبرگزاری خبرنگاران-همکاری معاونت های فرهنگی و اجتماعی با فناوری و نوآوری می تواند در سه جنبه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، سیاست گذاری و پیوست فرهنگی و کنش گری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خاص پارک های علم و فناوری انجام گردد.

سامانه نان؛ ظرفیتی برای تعامل انجمن های علمی و دانشجویی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سیناپارسه به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات وفناوری؛ در نخستین جلسه معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری که با حضور دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری برگزار گردید، پیشنهاد ایجاد ظرفیت برای تعامل انجمن های علمی دانشجویی مطرح شد.

آقای کلانتری در این جلسه با اشاره به ظرفیت انجمن های علمی دانشجویی برای همکاری با پارک های علم و فناوری اضافه کرد: پیشنهاد می گردد در سامانه نان (نظام ایده ها و نیازها) ظرفیتی برای تعامل انجمن های علمی دانشجویی دیده گردد تا از توان این انجمن ها برای حل مسائل و چالش های کشور استفاده گردد.

آقای خیرالدین هم گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی پارک های علم و فناوری و نیز برخورداری این پارک ها از خدمات فرهنگی و اجتماعی از ضرورت هاست.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با تاکید بر تشکیل کمیته همکاری دو معاونت اضافه کرد: ما باید رویدادهای مشترک تعریف کنیم و در نشست های معاونان همدیگر شرکت کنیم.

وی بعلاوه بر تدوین سند همکاری مشترک، تأکید کرد و گفت : از این پس کارگروهی مشترک میان دو معاونت، همکاری های دوجانبه و راستا اجرا و پیاده سازی آن را دنبال نمایند.

در این جلسه، مدیران کل دو معاونت نیز، بر ضرورت لحاظ کردن ابعاد فرهنگی نوآوری ها به عنوان عامل ماندگاری و پایداری آنها در جامعه، توجه به نقاط تلاقی میان فرهنگ و فناوری و نوآوری، توجه به ظرفیت انجمن های علمی در تعامل با پارک های علم و فناوری، برگزاری رویدادهای مشترک برای دانشجویان در حوزه فناوری و نوآوری و همین طور صنایع خلاق و فرهنگی تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سامانه نان؛ ظرفیتی برای تعامل انجمن های علمی و دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه نان؛ ظرفیتی برای تعامل انجمن های علمی و دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید