ردمی فردا از ساعت هوشمند، مچ بند و ایربادز تازه رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، ردمی میخواهد در رویداد فردای خود علاوه بر یک گوشی تحت عنوان ردمی نوت 12 پرو اسپید از ساعت هوشمند ردمی واچ 3، مچ بند ردمی بند 2 و هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت هم رونمایی کند.

ردمی فردا از ساعت هوشمند، مچ بند و ایربادز تازه رونمایی می نماید

رسما تأیید شده که ردمی می خواهد فردا، 27 سپتامبر 2022، از محصولات سخت افزاری تازه خود رونمایی کند. قرار بود در این رویداد فقط از گوشی های سری ردمی K60 رونمایی گردد که گفته می گردد در سه مدل استاندارد، پرو و E معرفی خواهند شد اما ظاهرا این شرکت چینی میخواهد در کنار این گوشی های قدرتمند از ردمی نوت 12 پرو اسپید و سه گجت پوشیدنی در دسته ساعت، مچ بند و هدفون بی سیم رونمایی کند.

در رابطه با گوشی ردمی نوت 12 پرو اسپید باید بگوییم پیش تر خبری منتشر شده مبنی بر اینکه این گوشی ردمی نوت 12 پرو اولترا نام خواهد داشت اما ظاهرا این شرکت می خواهد گوشی یادشده را با پسوند اسپید به جای اولترا راهی بازار کند. گفته می گردد این محصول از تراشه اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت و در رنگ های جذابی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

ردمی واچ 3 به عنوان ساعت هوشمند تازه این شرکت، نمایشگری 1.75 اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت که در مقایسه با نسل قبل 15٪ روشن تر است، تراکم پیکسلی در آن به 341 پیکسل بر هر اینچ و بیشینه روشنایی آن هم به 600 نیت می رسد. روی فریم راست این ساعت یک کلید فیزیکی تعبیه خواهد شد و بند آن هم طبق تصاویر منتشر شده، سبز خواهد بود.

ردمی بند 2 به عنوان مچ بند هوشمند این شرکت نمایشگری 1.47 اینچی خواهد داشت که 76٪ آن قابل لمس خواهد بود. این محصول که بدنه ای تقریبا 10 میلی متری دارد (9.99 میلی متر)، از هیچ کلید فیزیکی برخوردار نیست. در نهایت هم می رسیم به ردمی بادز 4 لایت که یک هدفون بی سیم مالی محسوب می گردد. این محصول که از آن به عنوان Youth ادیشن (نسخه جوانان) یاد می گردد، در رنگ های سبز و نارنجی راهی بازار خواهد شد و وزن هر کدام از سری های آن هم 3.9 گرم خواهد بود.

ردمی 60 هم نمایشگری 2K با وضوح 1220P خواهد داشت که چیزی بین +FHD و +QHD است. این نمایشگر بعلاوه به لطف الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی قادر است بیشترین مقدار روشنایی را ارائه دهد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی و ساخت سونی (IMX800) خواهد بود که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می برد. این محصولات فردا رسما رونمایی می شوند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

8,199,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

6,299,000

تومان

محبوب ترین گوشی های ردمی

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ردمی فردا از ساعت هوشمند، مچ بند و ایربادز تازه رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی فردا از ساعت هوشمند، مچ بند و ایربادز تازه رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید