خبرنگاران تریپ از رویداد استارتاپ، جاده ابریشم حمایت می نماید

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، شاید تا چند سال پیش عبارت استارتاپ به گوش هیچ ایرانی ای آشنا نبود. اما در سالهای گذشته، با بهبود زیرساخت های اینترنت کشور، جوانان بسیاری در سال های تحصیل یا به محض فارغ التحصیلی، کوشش خود را برای راه اندازی کسب و کارهای نوپا شروع می نمایند. کسب و کارهایی که بسیاری شان با ایده های خلاقانه، تحولات بزرگی در زندگی روزمره ایرانیان ایجاد می نمایند. و حتی در مواردی، بازار بزرگ خارج از کشور را هدف قرار می دهند.

خبرنگاران تریپ از رویداد استارتاپ، جاده ابریشم حمایت می نماید

وبلاگ سیناپارسه تریپ هم در سال 94 به لطف شکل گیری همین فضا آغاز به کار کرد. و حالا با گذشت دو سال از فعالیتش، شکل گیری و رشد خود را مدیون جامعه استارتاپی ایران، فعالان و کوششگران آن می داند.

در شرایطی که بازیگران اصلی فناوری دنیا همانند اپل، گوگل و آمازون، هر روز با ایجاد محدودیت های بیشتر برای استارتاپ های ایرانی، پل های ارتباطی استارتاپ های ایران با جامعه دنیای را می بندند، وبلاگ سیناپارسه تریپ وظیفه خود می داند تا از هر کوششی که برای باز کردن پنجره های تازه به بازارهای دنیای صورت می گیرد، حمایت کند.

از نگاه ما، رویداد استارتاپ، جاده ابریشم که با هدف معرفی استارتاپ های ایرانی به جامعه سرمایه گذاران خارجی و داخلی شکل گرفته، نمونه خوبی از این کوشش هاست. وبلاگ سیناپارسه تریپ افتخار دارد به عنوان حامی اقتصادی در کنار برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد بایستد. به این امید که این حرکت، زمینه ساز موفقیت استارتاپهای خوب ایرانی و پلی میان جامعه استارتاپی ایران و بازارهای بین المللی باشد.

منبع: اسنپ تریپ

به "خبرنگاران تریپ از رویداد استارتاپ، جاده ابریشم حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تریپ از رویداد استارتاپ، جاده ابریشم حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید