حکمرانی مجازی، انگلیس در پی ممنوعیت ارسال پیغام بزرگسالان به بچه ها در شبکه های اجتماعی

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، نگرانی از اثرات سوء شبکه های اجتماعی بر روی بچه ها در انگلیس تا بدان حد افزایش یافته که مقامات این کشور در پی ممنوع کردن ارسال پیغام مستقیم به وسیله بزرگسالان برای بچه ها هستند.

حکمرانی مجازی، انگلیس در پی ممنوعیت ارسال پیغام بزرگسالان به بچه ها در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ سیناپارسه به نقل از تایمز، سازمان تنظیم مقررات رسانه ای انگلیس موسوم به آفکام در پی ممنوعیت ارسال پیغام مستقیم در شبکه های اجتماعی از سوی بزرگسالان برای بچه ها است.

دیم ملانی داوز مدیر اجرایی این سازمان، هشدار داده افرادی که این ممنوعیت را لغو نموده و به آن بی اعتنایی نمایند باید با مجازات روبرو شوند. او افزوده که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک باید بازمهندسی شوند تا بتوانند از جوانان محافظت نمایند. قرار است با وضع قوانینی گسترده و مفصل در این زمینه در انگلیس در سال 2023 برای حفاظت از بچه ها و نوجوانان در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی گردد.

داوز 55 ساله قابلیت ارسال پیغام مستقیم شبکه های اجتماعی را یکی از قابلیت هایی دانسته که رگولاتوری انگلیس باید آن را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

به گفته مارک بانتینگ مدیر سیاست گذاری امنیتی آنلاین آفکام، خدمات پیغام رسانی شبکه های اجتماعی دروازه هایی هستند که از سوی نفوذگران و مزاحمان بچه ها برای شناسایی و برقراری تماس های اولیه با آنها استفاده می شوند و در مراحل بعدی تماس های دو طرف به وسیله اپلیکیشن های پیغام رسان رمزگذاری شده برقرار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "حکمرانی مجازی، انگلیس در پی ممنوعیت ارسال پیغام بزرگسالان به بچه ها در شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکمرانی مجازی، انگلیس در پی ممنوعیت ارسال پیغام بزرگسالان به بچه ها در شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید