حضور قهرمان کشتی المپیک در مناطق حاشیه ای تهران

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، در ادامه اقدامات خیرخواهانه جمعی از قهرمانان کشتی و ورزشکاران نامدار رشته های مختلف در نقاط مختلف کشور، این بار کمیل قاسمی قهرمان کشتی المپیک به نمایندگی از موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) راهی مناطق محروم تهران شد تا یاری مردمی را بین اهالی این مناطق پخش کند.

حضور قهرمان کشتی المپیک در مناطق حاشیه ای تهران

این قهرمان کشتی دنیا و المپیک با حضور در کوره پزخانه های اطراف پایتخت ضمن ملاقات با مردم این مناطق یاری های جمع آوری شده توسط خیرین را میان مردم محروم توزیع کرد.

بر این اساس موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) توسط بعضی کشتی گیران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، رضا لایق، مهدی برائتی، عباس طحان، هادی حبیبی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده قهرمانان کاراته و جمعی از بانوان و آقایان ورزشکار در رشته های مختلف و همچنین پرویز پرستویی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون همراهی می گردد.

این موسسه با یاری خیرین تا امروز، حدود 11100 بسته موادغذایی میان حدود همین تعداد خانوار بدون پس انداز که بخش قابل توجهی از آنان زن سرپرست بوده اند، در درب منازل آن ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلف دیگری از کشور توزیع نموده است.

همچنین برنامه های مختلفی از جمله مدرسه سازی و خانه سازی برای مردم مناطق محروم روستاهای استان سیستان و بلوچستان با یاری خیرین ورزشی و غیر ورزشی از جمله علی کریمی عضو سابق تیم ملی فوتبال در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور قهرمان کشتی المپیک در مناطق حاشیه ای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قهرمان کشتی المپیک در مناطق حاشیه ای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید