اخبار مجلس

انتقاد نماینده تهران از دولت به علت هم ریختگی ساعت موبایل ها !

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟

2 فروردین 1402

واکنش نیکزاد به ادعای علی اف: نوه نمی تواند منکر بابابزرگ گردد!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده خدابنده پیرامون اظهارات رئیس جمهور آذربایجان در مورد تمامیت ارضی ایران گفت: نوه که نمی تواند منکر بابابزرگ خود گردد. سخن های ایشان مبنایی ندارد.

22 آبان 1401

حذف سربازی قوت گرفت؟

به گزارش خبرنگاران، سال هاست که مساله سربازی یکی از اصلی ترین دغدغه های غالب پسران ایرانی است. در بسیاری از کشورهای جهان مساله سربازی دیگر حل شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد. اما ایران هنوز از معدود کشورهایی است که سربازی اجباری در آن وجود دارد.

27 تیر 1401

مجوز وزارت راه برای واردات 4هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند با موافقت هیات دولت 4 هزار ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین سازمان راهداری را به کشور وارد کند.

31 خرداد 1401

ارجاع مجدد طرح دفاتر پیشخوان دولت به کمیسیون اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، رضا باقری اصل در توئیتی نوشت: طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اخطار قانون اساسی نمایندگان روبرو شد و جهت تنظیم مجدد به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده است.

23 خرداد 1401

عایدی استان در سال آینده رقم 11 هزار و 623 میلیارد تومان خواهد بود ، اگر با شرایط فعلی به 50 سال زمان برای اتمام پروژه های فعلی استان احتیاج خواهیم داشت

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: در لایحه بودجه 1401، سهم استان از درآمدهای کشور با 78.05 درصد رشد نسبت به سال قبل 2.58 درصد است.

16 بهمن 1400

شادی خاص مهدی ترابی پس از گل به پیکان

شادی پس از گل متفاوت مهدی ترابی/ تنها راه نجات کشور=اطاعت از رهبریخبرگزاری فارس، شادی پس از گل مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل تیمش مقابل تیم پیکان را ببینید.

10 بهمن 1400

امهال بازپرداخت اقساط و تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی

به گزارش خبرنگاران ، به نقل ازروابط عمومی دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنروزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نود و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400/09/06، با تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای...

6 بهمن 1400

توضیح سنگری از میزبان مجلس از سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تغییرات در لایحه رتبه بندی معلمان

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این کمیسیون در هفته جاری خبر داد.

23 شهریور 1400

تصویب یک فوریت اصلاحیه بودجه 99 شهرداری تهران

خبرگزاری خبرنگاران- اعضای شورای شهر تهران با یک فوریت لایحه اصلاحیه بودجه 1399 شهرداری تهران موافقت کردند که با این اصلاحیه حدود 10 درصد بودجه جابه جا می گردد.

30 مرداد 1400

تعطیلات عید فطر ورود به شیراز ممنوع شود

خبرنگاران : رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشنهاد داد که با هدف ممانعت از شدت دریافت شیوع کروناویروس و قطع زنجیره انتقال، در روزهای پایانی هفته که با ایام عید سعید فطر همزمان است، ورود به شیراز، ممنوع شود.

27 خرداد 1400

صادرات اقلام مبارزه با کرونا منوط به تایید سازمان غذا و دارو

تهران (پانا)- صادرات اقلام ضروری مبارزه با کرونا در صورت اخذ تاییدیه واحدهای متقاضی برای امکان صادرات از سازمان غذا و دارو، از نظر سازمان حمایت بلامانع است.

2 اردیبهشت 1400

با وام ازدواج 200 میلیونی چه وسایلی می توان خرید؟

به گزارش خبرنگاران، حدود چند روز پیش بود که رئیس مجلس شورای اسلامی از افزایش وام ازدواج صحبت کرد. صحبت هایی با این عنوان بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی ها و ابر بدهکاران بانکی می شد و نوبت مردم که می رسید می گفتند بودجه نداریم. مجلس با هدف...

2 اردیبهشت 1400

مادورو برای روابط کاراکاس با واشنگتن ابراز تمایل کرد

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا که شدیدترین تحریم ها در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ علیه دولت وی اعمال شد، گفت :مایل به ایجاد جهت جدیدی در روابط با دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا است.

6 اسفند 1399

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه نمایندگان مردم در تاریخ 12 بهمن اطلاع داد و گفت هفته آینده مجلس جلسه علنی ندارد.

1 اسفند 1399

آخرین آمارجرایم کرونایی؛ از ارسال45 هزار پیامک به رانندگان خاطی تا پلمب130 واحدصنفی متخلف

نیروی انتظامی آخرین آمار جریمه صادر شده در خصوص واحد های صنفی متخلف و ترددهای غیرمجاز را گفت.

13 بهمن 1399

هشدار امنیت سایبری، رمزگذاری سر به سر پیام رسانها به ضرر بچه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، کمیسیونر بچه ها در انگلیس هشدار داد، پروژه شبکه های اجتماعی برای افزایش رمزگذاری سرویس های پیام رسان ها، بچه ها را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد.

8 بهمن 1399

جبران کسری بودجه دولت عامل رشد پایه پولی بود

آنالیز های مرکز پژوهش ها نشان می دهد، رشد پایه پولی ناشی از جبران کسری بودجه با منابع بانک مرکزی بود. از سوی دیگر با توجه به عدم نقدشوندگی منابع ارزی صندوق توسعه ملی عملاً امکان وصول یا فروش این ارز ها برای بانک مرکزی وجود نداشته است.

2 آذر 1399

کامالا هریس: ترامپ درباره همه گیری کرونا پنهان کاری کرد

معاون جو بایدن بار دیگر رئیس جمهور آمریکا را به پنهان کاری درباره همه گیری کووید 19 متهم کرد.

29 آبان 1399

قالیباف: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت از جان خود هزینه می نمایند

رئیس مجلس به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل مرحوم روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم با خانواده وی ملاقات کرد.

6 مهر 1399
تعداد: (22)