نکونام منتظر بازگشت مازاد استقلال ، یک جای خالی داریم باید برگردد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، نکونام با اشاره به شرایط فهرست تیم استقلال اظهار کرد: ما بازیکن نداریم و فهرست مان هم حتی با وجود احتساب گوستاوو یک جای خالی دارد.

نکونام منتظر بازگشت مازاد استقلال ، یک جای خالی داریم باید برگردد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه جواد نکونام در گفت وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر با اشاره به اینکه پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر هنوز بازیکنان مدنظرمان را نگرفتیم، بیان کرد: سبحان خاقانی و امید حامدی فر با وجود قرارداد سر تمرین نیامدند که خاقانی مجبور به جدایی شد.

سرمربی تیم استقلال درباره شرایط حضور امید حامدی فر در جمع آبی پوشان ابراز کرد: او با استقلال قرارداد دارد ولی می خواهد از تیم جدا گردد، اما سر تمرین نمی آید.

نکونام با اشاره به شرایط فهرست تیم استقلال اظهار کرد: ما بازیکن نداریم و فهرست مان هم حتی با وجود احتساب گوستاوو یک جای خالی دارد ولی باشگاه باید شرح بدهد چه اتفاقی افتاده است.

باشگاه استقلال دقایقی پس از انتها زمان قانونی جابجایی تابستانی اعلام نمود که نام امید حامدی فر را از فهرست بازیکنان بزرگسال خود درآورده و برای او آرزوی موفقیت داشت، اما حالا جواد نکونام می گوید منتظر بازگشت او به تمرینات است ولی این بازیکن درخواست جدایی دارد!

منبع: همشهری آنلاین

به "نکونام منتظر بازگشت مازاد استقلال ، یک جای خالی داریم باید برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام منتظر بازگشت مازاد استقلال ، یک جای خالی داریم باید برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید