نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در فروردین برای کامپیوتر عرضه می شود

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، انحصاری بودن آثار پلی استیشن در گذشته به نوعی یک شرایط دائمی برای علاقه مندان به این بازی ها بود اما در سال های اخیر، سونی محبوب ترین بازی های انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز عرضه کرده است. حال به تازگی اعلام شده که نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West Complete Edition) در 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403) برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در فروردین برای کامپیوتر عرضه می شود

نسخه ذکر شده در کنار بازی اصلی، شامل بسته الحاقی آن در سال 2023 یعنی Burning Shores، مجموعه ای از محتوای دیجیتال انحصاری، شامل کانسپ آرت، کمیک دیجیتال و موسیقی متن بازی، بسته ای از منابع درون بازی برای کمک به شما در ماجراجویی تان و لباس هایی برای اِیلوی است. گفتنی است که انتشار بازی روی رایانه های شخصی به افراد بیشتری اجازه می دهد تا آن را بازی کنند اما همچنین به افراد این امکان را می دهد که تجربه بازی را با یک کامپیوتر قدرتمند به سطح جدیدی ببرند.

طبق گفته سازندگان، نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در رایانه های شخصی دارای نرخ فریم بدون محدودیت، تنظیمات گرافیکی متنوع و طیف وسیعی از فناوری های بهبود عملکرد اجرایی بازی از جمله پشتیبانی از فناوری NVIDIA DLSS 3 است. از طرفی فناوری های AMD FSR و Intel XeSS نیز پشتیبانی می شوند. در این میان برای بازیکنانی با سخت افزار پیشرفته، NVIDIA DLAA برای بهبود جلوه های بصری نیز در دسترس است. این بازی همچنین از DirectStorage برای بارگذاری سریع در رایانه های شخصی استفاده می کند تا بازیکنان شاهد صفحات لودینگ کوتاه تری باشند. گیم پلی بازی با وضوح 21:9 فوق عریض، 32:9 فوق العاده گسترده و حتی 48:9 با سازگاری برای تنظیمات سه مانیتور پشتیبانی می شود.

در نهایت بازی همچنین دارای پشتیبانی گسترده از کنترلرهای مختلف است که از استیم اینپوت برای شخصی سازی کنترلر انتخابی شما بر اساس ترجیحتان استفاده می کند. البته شما می توانید از دوال سنس برای بهترین حالت تجربه استفاده کنید. این دسته با ماشه های تطبیقی به شما امکان می دهد که تنش را در کمان خود احساس کرده و از طرفی بازخورد لمسی آن باعث می شود که هنگام درگیر شدن در نبردهای تن به تن، هیجان بیشتری را تجربه کنید.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در فروردین برای کامپیوتر عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامل هورایزن فوربیدن وست در فروردین برای کامپیوتر عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید