نامجو مطلق: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی بر تشکیل آن نیست

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، مجید نامجو مطلق به همراه چند تن دیگر از پیشکسوتان با شگاه استقلال به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه انتخاب شدند تا از این پس در تصمیمات مهم این باشگاه از جمله انتخاب سرمربی تیم با تصمیم و نظر آنها باشد.

نامجو مطلق: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی بر تشکیل آن نیست

مجید نامجو مطلق در گفت وگو با وبلاگ سیناپارسه گفت: هیچ صحبت خاصی درباره توضیح وظایف یا اینکه کمیته فنی مسئول انتخاب سرمربی نو استقلال است با ما انجام ندادند. فقط امروز به من زنگ زدند که عضو کمیته فنی شده ام همین. حتی جلسه ای تشکیل نشده است.

وی درباره اینکه گفته می گردد با انتخاب کمیته فنی مدیران استقلال درصدد انتخاب یک سرمربی داخلی به عنوان جانشین ساپینتو هستند تاکید نمود: اصلا چنین بحثی مطرح نشده است. وقتی حتی تا به امروز یک جلسه هم برگزار نکردیم چگونه ممکن است چنین مباحثی مطرح شده باشد. باید جلسه بگذاریم و درباره این گونه موضوعات صحبت کنیم و با آنالیز شرایط نظر خودمان را اعلام کنیم. اینکه سرمربی داخلی باشد یا خارجی هم احتیاج است که آنالیز گردد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه این باشگاه در فصل گذشته سه مدیرعامل عوض کرد و این روزها هم بحث تغییر دوباره مدیریت مطرح است گفت: تغییرات پی درپی در مدیریت قطعا اتفاق خوبی نیست، اما با ما نه در این باره صحبت شده نه در جریان اتفاقات هستم تا بخواهم دقیق تر صحبت کنم.

نامجو مطلق درخصوص اینکه در گذشته کمیته های فنی در باشگاه ها و فدراسیون فوتبال نقش اصلی را در تصمیمات مهم از جمله انتخاب سرمربی نداشته است، گفت: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی ندارد کمیته فنی تشکیل گردد. هنوز اعلام نکردن اولین جلسه کمیته فنی چه زمانی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "نامجو مطلق: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی بر تشکیل آن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: اگر قرار است کمیته فنی مثل سابق باشد ضرورتی بر تشکیل آن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید