مدیرکل کانون پرورش فکری بوشهر جوابگوی سوالات خانواده ها می گردد
به گزارش وبلاگ سیناپارسه در بوشهر، خانواده ها و بچه ها و نوجوانان بوشهری می توانند سه شنبه این هفته به وسیله سامانه 111 (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در ارتباط مستقیم با سمیه رسولی، از ساعت 10 تا 11 صبح، سوالات خود را در مورد کلاس های تابستانه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و چالش ها و مسائلی که در حوزه کودک و نوجوان در نقاط مختلف استان وجود دارند، بپرسند.
مرکز ارتباطات مردمی 111به عنوان عالی ترین مرجع نظارت بر ارتباطات مردمی با مدیریت ایده ها، نظرها، طرح ها، شکایت ها، درخواست ها، انتقادها و ابراز احساسات می کوشد تا با برقراری ارتباط پویا بین مردم و دولت و افزایش سطح دسترسی مردم به مسئولان و کارگزاران با رویکرد حل مشکل و مشارکت در برنامه ریزی، زمینه مشارکت همگانی را عملی سازد.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
تاریخ انتشار: 4 تیر 1402
آخرین بروزرسانی: 4 تیر 1402
گردآورنده: sinaparse.blogpo.ir
شناسه مطلب: 71682
به "مدیرکل کانون پرورش فکری بوشهر جوابگوی سوالات خانواده ها می گردد" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل کانون پرورش فکری بوشهر جوابگوی سوالات خانواده ها می گردد"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید