ماری اچ ام بازیگر فیلم شب هورا کیست؟ زندگی شخصی و اینستاگرام

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، سیده مریم هاشمی ملقب به ماری اچ ام بازیگر فیلم شب هورا شد. وی در این باره در مصاحبه ای گفته است که این فیلم سوم کار سینمایی اوست که در آن نقش آفرینی نموده است.

ماری اچ ام بازیگر فیلم شب هورا کیست؟ زندگی شخصی و اینستاگرام

سیده مریم هاشمی ملقب به ماری اچ ام Mary Hm متولد 10 مرداد سال 1367 در تهران است او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و کارشناسی گرافیک است.

ساکن تهران است ، در سن 10 سالگی ورزش کاراته را به صورت حرفه ای آغاز کرد و در لیگ های مختلف کاراته و مسابقات کشوری و بین المللی فعالیت داشت و مقام های قهرمانی زیادی کسب کرد و دارای مدرک مربیگری و داوری کاراته در سبک شیستوریو است.

در سال 89 کاراته را کنار گذاشت و به نویسندگی طنز روی آورد و علاقه مند شد و آغاز به نوشتن فیلمنامه های کوتاه طنز کرد که فقط توانست یکی از آنهارا به تصویر بکشدکه سریال خواهران دالتون بود که در سال 95 اجرا شد.

بعد از آن در سال 98 آغاز به ساخت بیش از 90 کلیپ کوتاه در اینستاگرام کرد که اکثرا با موضوعات خانوادگی و نوستالژی بود که در کمتر از 1 سال مورد توجه مردم نهاده شد و مخاطبهای زیادی پیدا کرد.

در این کلیپها از طنزهای تلخ گرفته تا مسائل مالی و اجتماعی و فرهنگی جامعه را به نمایش کشید که افراد زیادی تحت تاثیر آن نهاده شدند.

با بازی در فیلم های سینمایی خاموشی دریا در سال 80 شب هورا در سال 86 قند تلخ در سال 87 سهم گمشده در سال 86 نقش آفرینی نموده است.

و در سال 85 در فیلم سینمایی آبادان که هیچوقت اکران نشد بازی نموده است.

کارهای سیده مریم هاشمی را میتوانید در اینستاگرام این هنرمند به آدرس mary-hm@ دنبال کنید.

****************

طراحی سایت ، فروشگاه اینترنتی، آوان نیک

منبع: جام جم آنلاین

به "ماری اچ ام بازیگر فیلم شب هورا کیست؟ زندگی شخصی و اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماری اچ ام بازیگر فیلم شب هورا کیست؟ زندگی شخصی و اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید