شیائومی دستگاه تصفیه آبی ساخت که آب را تنها در یک ثانیه تصفیه می نماید

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، صفحه مربوط به محصولات خانه هوشمند شبکه اجتماعی ویبو شیائومی روز سه شنبه از عرضه دستگاه تصفیه آب فوری شیائومی می Q800 با قیمت پایه 3799 یوان یا حدود 596 دلار اطلاع داد. قابلیت جالب دستگاه در سیستم گرمایش آن نهفته است، با این حال از آنجایی که تنها در یک ثانیه آب گرم را خارج می نماید، آب تصفیه شده و آماده نوشیدن در اختیار شما قرار می گیرد. چهار حالت برای این ویژگی دستگاه شیائومی ارائه شده، یعنی حالت دمای معمولی (25 درجه سانتی گراد)، حالت شیر (45 درجه سانتی گراد)، حالت قهوه (85 درجه سانتی گراد) و حالت آب جوش (95 درجه سانتی گراد).

شیائومی دستگاه تصفیه آبی ساخت که آب را تنها در یک ثانیه تصفیه می نماید

چند حالت دیگر را می توانید با استفاده از اپلیکیشن Mijia به دلخواه خود ایجاد کنید. برای عمل تصفیه سازی آب، دستگاه تصفیه آب فوری شیائومی Q800 یک فیلتر RO اصلی دارد که با یک فیلتر RO ثانویه ترکیب شده است. ادعا شده که عمر واحد فیلتر نسبت به نسل های قبلی 150 درصد افزایش یافته و نسبت آب خالص به آب غیر تصفیه شده 50 درصد بهبود یافته است.

این نسبت اکنون به 3:1 رسیده است و هنوز هم می توان از آب غیر تصفیه شده این دستگاه برای کارهایی مانند شستن ظروف، آبیاری گل ها و تمیز کردن سطوح زمین استفاده کرد. شایان ذکر است که برای جلوگیری از راکد ماندن آب هنگامی که مصرف متوقف می شود، آب داخلی به غشای فیلتر RO بازمی شود.

یک فناوری ضد انسداد هم در این دستگاه شیائومی به کار گرفته شده که از فیلتر RO ثانویه محافظت می نماید و به فیلتر اصلی اجازه می دهد تا 5 سال دوام بیاورد. به عنوان رابط کاربری دستگاه Q800، مجهز به صفحه نمایش لمسی است که در بالای شیر آب هوشمند تعبیه شده است. اندازه TDS کیفیت آب و شرایط فیلترها به وسیله آن نشان داده می شود و حتی به شما امکان می دهد که دمای آب و حالت خروجی را تنظیم کنید. به گفته مسئولان این شرکت، یک لیوان در حدود 6 ثانیه طول می کشد تا با آب این دستگاه پر شود.

موضوع دیگری که درباره این دستگاه تصفیه شیائومی باید به آن اشاره نمود این است که دکمه خروجی آب طراحی دکمه های فیزیکی را دارد و این به این معنی است که شما نباید نگران از کار افتادن آن در هنگام تماس با آب یا شرایط مرطوب باشید. این شرکت چینی پیش از این هم از یک دستگاه تصفیه آب به نام Mi Water Purifier 1200G رونمایی نموده بود که گفته می شد این دستگاه دارای سرعت پر شدن 3.2 لیتر در دقیقه است و برای پر کردن یک لیوان با 150 میلی لیتر آب، به حدود 3 ثانیه زمان احتیاج دارد. بعلاوه این دستگاه شیائومی از 8 سطح تصفیه عمیق بهره می برد که می تواند مواد مضر مانند باکتری ها و ناخالصی ها را تصفیه و آب را به کیفیت مطلوب برای آشامیدن برسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی دستگاه تصفیه آبی ساخت که آب را تنها در یک ثانیه تصفیه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی دستگاه تصفیه آبی ساخت که آب را تنها در یک ثانیه تصفیه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید