رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مصمم است

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، کریستیانو رونالدو مدتهاست که به سوژه مهم جابجایی تبدیل شده و گفته می گردد که این بازیکن برای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد.

رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مصمم است

رسانه های انگلیسی حالا نوشته اند که فوق ستاره پرتغالی برای ترک منچستریونایتد در فصل جابجایی تابستانی حاضر است 30 درصد از دستمزدش را کاهش دهد. این چیزی است که ژرژ مندس نماینده او، به باشگاه هایی که علاقه مند به جذب او هستند، می گوید.

گفته می گردد که کریستیانو به طور جدی علاقه مند به بازگشت به اسپانیا و پیوستن به اتلتیکو مادرید است، اما این باشگاه اسپانیایی و سرمربی آن، دیگو سیمئونه، علاقه ای به این انتقال ندارند چرا که رونالدو نزد طرفداران اتلتیکو و در نیمه سرخ و سفید شهر مادرید چهره محبوبی نیست. ضمن اینکه اتلتیکو در حال حاضر در موقعیت اقتصادی برای انجام این انتقال نیست. کریستیانو حتی به بارسلونا نیز پیشنهاد شد اما آنها از ابتدا روی خرید روبرت لواندوفسکی تاکید داشتند و در نهایت هم او را به خدمت گرفتند.

رونالدو با اینکه از دوران اوج خود فاصله گرفته اما همچنان یکی از یک گلزن خطرناک و تاثیرگذار به شمار می رود. او فصل گذشته در لیگ برای یونایتد 18 گل به ثمر رساند. با این وجود بخشی از طرفداران یونایتد احساس می نمایند که حضور رونالدو باعث توقف پیشرفت سایرین در تیم شده و باعث عدم انسجام می گردد. آنها موافق جدایی این ستاره پرتغالی از اولدترافورد هستند.

رونالدو به علت یک مشکل خانوادگی در تور پیش فصل یونایتد حاضر نیست، اما به باشگاه گفته که می خواهد جدا گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مصمم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد مصمم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید