دلایلی که شما را شیفته آلمان خواهد نمود!

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، کشور آلمان در قلب قاره اروپا قرار داشته و همیشه نقشی مهم در تاریخ این قاره ایفا نموده است

این کشور با فرهنگ منحصر به فرد، تاریخی تاثیرگذار، سبک غذایی شگفت انگیز و معماری هنرمندانه خود، دیدنی های زیادی برای هر توریست خواهد داشت.

دلایلی که شما را شیفته آلمان خواهد نمود!

غذاهای آلمانی اگرچه در سطح جهان دارای معروفیت و آوازه غذاهای فرانسوی نیستند اما این کشور دارای طیف وسیعی از غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع و نوشیدنی های مشهور است. یکی دیگر از موارد ارزشمند در کشور آلمان از منظر گردشگری، سیستم حمل و نقل بسیار مدرن و مناسب آن است. بیشتر مردم آلمان قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی بوده و این موضوع می تواند برای گردشگران خارجی بسیار با ارزش محسوب گردد. در اینجا 10 علت قانع نماینده برای سفر به آلمان ارائه می گردد، پس با وبلاگ سیناپارسه همراه باشید.

  • جزیره موزه ها در برلین

در مرکز شهر برلین منطقه ای قرار گرفته است که با نام جزیره موزه ها شناخته می گردد. این منطقه به صورت یک نوار حاشیه ای در رودخانه دیده می گردد که بسکمک از مشهورترین موزه های شهر را در خود جای داده است. موزه پرگامون Pergamon با ساختمان منحصر به فرد خود از جمله مشهورترین این موزه ها محسوب می گردد که میزبان مجموعه ای بی نظیر از آثار تاریخی و باستانی است که از سراسر جهان گردآوری شده اند. بعضی از این آثار بسیار بزرگ و بزرگ بوده و در منطقه کشف شده به قطعات تعیین تقسیم شده و سپس در این موزه مجددا به شکل اولیه نصب شده اند.

  • رانندگی در جاده های رمانتیک

جاده های منطقه باواریا به عنوان یکی از زیباترین جاده های جهان شناخته شده و در جهت آن تعداد زیادی آثار تماشای طبیعی و تاریخی از جمله قلعه های قرون وسطائی و شهرهای سنتی آلمانی وجود دارند. رانندگی در این جاده ها، تجربه ای فراموش نشدنی برای هر گردشگری خواهد بود.

  • شرکت در جشنواره اکتبر

جشنواره اکتبر یا Oktoberfest یکی از مشهورترین فستیوال های آلمان است که در سراسر جهان شناخته می گردد. این جشنواره در کل آلمان برگزار می گردد اما حال و هوای شهر مونیخ در روزهای برگزاری این فستیوال واقعا تماشای و متفاوت بوده و قطعا حضور در این جشنواره برای هر گردشگری فراموش نشدنی خواهد بود.

  • تماشای آثار تاریخی نورنبرگ

آثار معماری باستانی و ساختمان های متعددی که متعلق به قرون وسطی هستند در گوشه و کنار نورنبرگ Nuremberg وجود دارد که تماشا آن ها بسیار هیجان انگیز است. از جمله مهم ترین این آثار می توان به دیوار قدیمی محافظ شهر، تئاتر ایالتی state theater، قلعه نورنبرگ و تعداد زیادی کلیسا و صومعه قدیمی اشاره نمود. در مجموع، شهر نورنبرگ را می توان یکی از شهرهای بسیار زیبای آلمان دانست. در این شهر بعلاوه آثار معماری مدرن و بسیار زیبایی وجود دارد که تلفیق آن با آثار تاریخی و فضای سنتی شهر بسیار مجذوب نماینده و تماشای است.

  • ورزش های زمستانی در کوه های آلپ منطقه باواریا

کوه های آلپ در مرز بین اتریش و آلمان در فصول سرد سال و ماه های زمستانی شاهد شور و فعالیت بسیار زیادی است. در این زمان ورزش هایی مانند اسکی، اسنو برد و … در این منطقه ها هواداران زیادی دارد. در کنار ورزش های زمستانی، این منطقه از نظر طبیعی نیز بسیار زیبا بوده و می تواند برای گردشگران تجربه ای بی همتا از حضور در کوه های پوشیده از برف آلپ و آشنا شدن با فرهنگ غنی روستاهای باواریا را رقم بزند.

  • آلمان کشوری بسیار امن و بی خطر است

آلمان یکی از امن ترین کشورهای اروپا محسوب شده و مقدار جرم و جنایت در این کشور بسیار اندک است. این کشور برای گردشگران مکانی ایده ال محسوب می گردد که می توانند در آن با امنیت به گشت و گذار پرداخته و لذت ببرید. بر اساس آمارهای رسمی حتی نرخ جرایم غیر جنایی مانند جیب بری و سرقت نیز در آلمان بسیار پائین است. آلمان دارای مردمی مودب و بخشنده است که می توانند میزبانان و میهمانداران خوبی باشند. اگر شما در این کشور دچار مشکل شوید؛ قطعا مردم سعی می نمایند در حد امکان به شما در حل مشکلتان کمک برسانند.

  • سیستم حمل نقل پیشرفته و کارا

سیستم اتوبان ها و بزرگراه های آلمان یکی از مهمترین ویژگی های صنعت حمل و نقل این کشور محسوب می شوند. شبکه وسیع و مدرن اتوبوسرانی و خطوط راه آهن به روز و سریع می تواند به هر گردشگری در گشت و گذار در این سرزمین کمک رسانده و سفری بی دردسر و به یاد ماندنی را برایش رقم بزند.

  • تقابل سنت و مدرنیته در فرانکفورت

شهر فرانکفورت دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمیع اضداد است. از یک سو این شهر به عنوان قطب مالی کشور آلمان شناخته شده و در آن تعداد زیادی آسمان خراش و بناهای فوق مدرن دیده می گردد و از سوی دیگر بافت تاریخی و تعداد زیادی از آثار معماری سنتی و باستانی در این شهر وجود دارد. اگر شما از هواداران تاریخ، معماری و باستان شناسی هستید ؛ آثار ارزشمند شهر فرانکفورت مانند تالار قدیمی شهر و کلیسای جامع سنت بارتولومف Saint Bartholomews Cathedral از جمله آثاری هستند که حتما باید از آنها تماشا کنید.

  • تماشای جنگل سیاه و منطقه ها حاشیه آن

جنگل سیاه یا Black Forest در غرب کشور آلمان قرار داشته و یکی از منابع اصلی طبیعی این کشور محسوب می گردد. این منطقه علاوه بر جنگلی بودن، دارای منابع غنی معدنی نیز هست. این جنگل دارای منطقه ها بسیار خوبی برای کوهنوردی، دوچرخه سواری و پیاده روی است که در تابستان ها مورد استفاده قرار گرفته و در فصول زمستان و پائیز نیز می توان به پیست های متعدد اسکی موجود در این جنگل مراجعه کرد.

  • تسلط مردم به زبان انگلیسی

در صورتی که تعداد زیادی از مردم یک سرزمین علاوه بر زبان بومی خود به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، گردشگران بسیار راحت تر و آسان تر قادر به برقراری ارتباط با آن ها و سفر در منطقه ها گوناگون این کشور خواهند بود. در کشور آلمان تقریبا بیشتر مردم قادر هستند تا به زبان انگلیسی صحبت نموده و به سوالات گردشگران پاسخ دهند. در بسکمک از موارد حتی اگر با مردم این کشور به آلمانی تبادل نظر نموده و آنها احساس نمایند که شما به خوبی به زبان آلمانی تسلط ندارید، به انگلیسی پاسخ شما را خواهند داد.

منبع: theblondeabroad.com

منبع: الی گشت

به "دلایلی که شما را شیفته آلمان خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایلی که شما را شیفته آلمان خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید