جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2026

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، جام جهانی فوتبال 2026 قرار است که در سه کشور ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار گردد. طبق اعلام فیفا قرار است که سه شهر مکزیک، دو شهر کانادا و یازده استان آمریکا میزبان این رویداد بسیار مهم باشند.

جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2026

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، آنالیز سایت رسمی فیفا نشان می دهد که سه شهر میزبان مکزیک شامل گوادالاخارا، مکزیکو سیتی و مونتری می گردد. تورنتو و ونکوور نیز دو شهر کانادا هستند که در رقابت های جام جهانی فوتبال 2026 میزبان مسابقات خواهند بود.

آتلانتا، بوستون، دالاس، هیوستون، کانزاس سیتی، لس آنجلس، میامی، نیویورک، فیلادلفیا، منطقه خلیج سانفرانسیسکو و سیاتل نیز یازده شهر میزبان در ایالات متحده آمریکا در سال 2026 هستند.

براساس اعلام فیفا، هر کدام از این شهر میزبان ده مسابقه خواهد بود. اما 60 بازی دیگر شامل مرحله فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی تنها در آمریکا برگزار می شوند.

در این رقابت ها قرار است که 48 تیم به رقابت با یکدیگر بپردازند. جالب است بدانید که این اولین باری است که به صورت همزمان سه کشور میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال می شوند.

کانادا پیش از این هرگز میزبان این رویداد نبوده است، اما مکزیک در سال های 1970 و 1986 میزبانی رقابت های جام جهانی فوتبال را برعهده داشته است. ایالات متحده آمریکا نیز این رقابت ها را برای اولین بار در سال 1994 میزبانی نموده است.

منبع: فرارو

به "جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2026" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2026"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید