افشاگری یک چهره جنجالی درباره پرسپولیسی بودن مربی استقلال؛ آقای کمالوند؛ جلوی من که نمی توانی کتمان کنی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، شیث رضایی، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نمی دانم فراز کمالوند الان چه چیزهایی گفته ولی جلوی من که نمی تواند پرسپولیسی بودنش را کتمان کند.

افشاگری یک چهره جنجالی درباره پرسپولیسی بودن مربی استقلال؛ آقای کمالوند؛ جلوی من که نمی توانی کتمان کنی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سیناپارسه، شیث رضایی در بخشی از گفت وگویش در واکنش به اظهارات فراز کمالوند که بعد از آمدن به استقلال تاکید نموده هیچ وقت پرسپولیسی نبوده است گفت: من یک سال در شهرداری تبریز شاگرد فراز کمالوند بودم و خیلی خوب او را می شناسم.

بازیکن سابق پرسپولیس اضافه نمود: ابتدا باید بگویم که فراز مربی بسیار خوب و توانمندی است و این موضوع را نمی گردد کتمان کرد.

وی تاکید نمود: در خصوص پرسپولیسی بودن او که شکی وجود ندارد. همه آنهایی که با فراز کار نموده اند می توانند شهادت دهند که او پرسپولیسی است.

شیث رضایی ادامه داد: بارها وقتی در خصوص پرسپولیس با هم حرف می زدیم به من می گفت آرزویم مربیگری در پرسپولیس است و خیلی دوست دارم روزی روی نیمکت این تیم بنشینم.

وی توضیح داد: نمی دانم الان چه چیزهایی گفته ولی جلوی من که نمی تواند پرسپولیسی بودنش را کتمان کند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افشاگری یک چهره جنجالی درباره پرسپولیسی بودن مربی استقلال؛ آقای کمالوند؛ جلوی من که نمی توانی کتمان کنی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری یک چهره جنجالی درباره پرسپولیسی بودن مربی استقلال؛ آقای کمالوند؛ جلوی من که نمی توانی کتمان کنی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید