استان کرمان به زودی جز مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می گردد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، استان کرمان به زودی جز مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می گردد.

استان کرمان به زودی جز مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می گردد

فریدون فعالی از سفر دو روزه معتبرترین تورگردان های کشور به کرمان اطلاع داد و اضافه نمود: این تورگردان ها با هدف بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمان و بستن بسته های سفر برای ارائه به مهمان های داخلی و خارجی به این استان سفر نموده اند.

مدیرکل میراث فرهنکی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه نمود: در این فم تور از ظرفیت های گردشگری همانند باغ شازده، شهر ماهان، خانه های تاریخی، بازار تاریخی، موزه ها و ... شهر کرمان بازدید شد.

فعالی با اشاره به اینکه این تورگردان ها به صورت آزمایشی در هتل وکیل اقامت داشتند که بسیار برای آنها جالب بود، بیان نمود: این تورگردان ها عقیده داشتند که علاوه بر بازدید از جاذبه های بکر و منحصر بفرد گردشگری باید گردشگران از اقامت خوبی هم برخوردار باشند که خوشبختانه این استان دارای این شرایط است.

او اعلام کرد: خوشبختانه در نوروز 1402 میزبان تعداد زیادی از گردشگران در استان کرمان خواهیم بود، زیرا با انجام این فم تور زمینه حضور آنها فراهم خواهد شد.

منبع: همگردی

به "استان کرمان به زودی جز مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان کرمان به زودی جز مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید