ادامه اکران آنلاین در کنار بازگشایی سینما ها

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، با وجود بازگشایی سینما ها و اکران فیلم های جدید بر پرده سینما، جهت اکران اینترنتی به عنوان مکمل نمایش فیلم های سینمایی با فیلم پسرکشی و مستند جایی برای فرشته ها نیست ادامه پیدا می نماید.

ادامه اکران آنلاین در کنار بازگشایی سینما ها

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سیناپارسه، با گذشت دو هفته از آخرین فیلم اکران شده بر پرده نمایش آنلاین، یک فیلم سینمایی و یک مستند در صف اکران اینترنتی قرار گرفتند.

این مستند که جایی برای فرشته ها نیست نام دارد، اولین مستندی است که در سرویس های VOD در کنار فیلم های اکران آنلاین قرار گرفته است. مستند برگزیده جشنواره فیلم فجر 1398 که آخرین ساخته سام کلانتری و به تهیه کنندگی مشترک محمد شکیبانیا و محسن شاه محمدمیراب است، روز چهارشنبه 11 تیرماه از ساعت هشت شب در VOD ها به اکران اینترنتی درخواهد آمد.

در معرفی این فیلم که پرجایزه ترین مستند سال 1398 است و علاوه بر جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم حقیقت و جشنواره های بین المللی هم جایزه برده، آمده است: درباره تیم ملی هاکی دختران ایران و ماجرا هایی است که در زندگی شان دارند. این فیلم روایت امیدها، ترس ها و آرزو های این دختران است و ماجرای رفتنشان به مسابقات آسیایی را نیز نشان می دهد. می توان گفت با درامی درباره این تیم و اتفاقات دختران آن مواجهیم.

همچنین پسرکشی آخرین ساخته محمدهادی کریمی و به تهیه کنندگی صادق یاری تازه ترین فیلم متقاضی اکران آنلاین است که از روز یکشنبه 15 تیرماه در ساعت 8 شب در سرویس های VOD اکران خواهد شد. پسرکشی با بازی ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی و گروهی دیگر از بازیگران در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سال 1398 برای اولین بار به اکران درآمد و به زودی با نمایش اینترنتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نویسندگی این فیلم اجتماعی که روایتی معماگونه به همراه دارد را مجید برزگر به همراه آرمان خوانساریان برعهده داشته اند و در معرفی آن آمده است: داستان پسرکشی در دو دهه 1340 و 1370 می گذرد و روایتی معمایی از پیچیدگی های روابط خانواده ای است که به خاطر یک باور غلط، چند دهه است که دچار بحران اند.

اکران آنلاین فیلم های سینمایی با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینما ها شروع شد و مهم ترین فیلم های اجتماعی و طنز به یاری سرویس های VOD به نمایش درآمدند. همچنین این شیوه اکران با وجود بازگشایی سینما ها ادامه دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادامه اکران آنلاین در کنار بازگشایی سینما ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اکران آنلاین در کنار بازگشایی سینما ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید