اتزیو و ایور از اساسینز کرید به فورتنایت آمدند

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، به تازگی شخصیت های اتزیو و ایور از سری محبوب و نقش آفرینی اساسینز کرید به بازی بتل رویال فورتنایت اضافه شده اند.

اتزیو و ایور از اساسینز کرید به فورتنایت آمدند

همان طور که احتمالا می دانید فورتنایت به همکاری خود با دیگر بازی ها و رسانه ها مشهور است. در طول سالیانی که این بازی عرضه شده بارها شاهد حضور شخصیت های مختلفی نظیر اسپایدرمن، کریتوس، ناروتو و… بوده ایم. حال بازیکنان می توانند لباس دو شخصیت دوست داشتنی اتزیو آئودیتوره و ایور وارینسدوتیر را در بازی دریافت کنند. علاوه بر لباس، آیتم های مختلفی نظیر پوسته پیک اکس، اسپری، شکلک، گلایدر و اموت های مختلف متناسب با این دو شخصیت هم در دسترس قرار گرفته اند.

گفتنی است که لباس اتزیو ظاهر کلاسیک این شخصیت را به خوبی حفظ می کند و شامل هیدن بلید معروف است که تنها با استفاده از این اسکین می توانید آن را استفاده کنید. از طرفی اگر می خواهید از ظاهر یکی از شخصیت های نو سری اساسینز کرید لذت ببرید، اسکین ایور هم اکنون در دسترس قرار گرفته است.

در حالی که با ایور توانایی استفاده از هیدن بلید را نخواهید داشت، می توانید از طریق تبرهای او و سپری که در پشتش قرار می گیرد، ظاهر وایکینگی خود را حفظ کنید. همچنین می توانید گلایدر Wolf-Kissed Longboat را از فروشگاه خریداری کنید. یکی دیگر از جنبه های خاص کیت ایور، شکلک Viking War Cry است که فقط در صورتی می توان از آن استفاده کرد که پیک اکس Raven Clan و یا سپر وایکینگی خود را به همراه داشته باشید.

کل آیتم های گفته شده از گلایدر وایکینگی کیت ایور گرفته تا اموت Assassins Strike اتزیو را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد اما اگر از طرفداران این سری محبوب هستید، می توانید با خرید باندل Tales from the Animus علاوه بر بخش های ذکر شده به آیتم های زیر دسترسی داشته باشید.

  • اسپری Wolf-Kissed
  • صفحه بارگذاری Eivors Fury
  • آیکون Raven Clan
  • پوستر A Tales from the Animus

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی فورتنایت، این بازی به تازگی حالت Zero Build را به صورت دائمی در دسترس بازیکنان قرار داده است. در این حالت برخلاف حالت های اصلی بازی که در آن می توانید با جمع آوری مصالح به ساخت سنگر و سازه های مختلف بپردازید، باید بر مهارت های تیراندازی خود تکیه کنید زیرا دیگر خبری از ساخت و ساز نخواهد بود. این حالت در ابتدا به صورت محدود در دسترس قرار گرفت، با این حال به دلیل استقبال بازیکنان هم اکنون به یک حالت دائمی تبدیل شده است. البته از آنجایی که هیچ دیواری برای پنهان شدن پشت آن وجود ندارد، بازیکنان از قابلیت Overshield برخوردار خواهند بود که به مرور زمان شارژ می شود.

بازی فورتنایت هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Epic Games

منبع: دیجیکالا مگ

به "اتزیو و ایور از اساسینز کرید به فورتنایت آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتزیو و ایور از اساسینز کرید به فورتنایت آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید