یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: فعالان گردشگری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارند.

یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد

وبلاگ سیناپارسه یزد -خورشیدی گفت: با توجه به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از 9 تا 12 بهمن ماه سال 1400، استان یزد همگام با سایر استان های کشور در نمایشگاه حضور یافته و جذابیت های گردشگری استان را معرفی می نماید.

او گفت: سال 1400 نیز با همکاری بعضی از تاسیسات گردشگری و همراهی شهرداری های شهرستان های بافق و میبد و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، برنامه ریزی لازم برای حضور استان در این نمایشگاه انجام شده است.

خورشیدی گفت: برنامه های استان با موضوع معرفی طرح های استارت آپ و فعالیت های گردشگری در فضای مجازی، گردشگری مجازی، گردشگری خوراک، معرفی آداب و رسوم استان آماده شده است.

خورشیدی گفت: این برنامه با تاکید بر موضوع خانواده در گردشگری، تنوع بخشی در توسعه گردشگری استان با فراوری محتوا و معرفی کمیته های تخصصی گردشگری، معرفی سفیر انجمن جهانی سفر و خوراک، کارگاه آموزشی گردشگری خوراک و ... تدارک دیده شده است.

او گفت: کارگاه آموزشی مشترک با استان گیلان به همت کمیته تخصصی گردشگری خوراک و انجمن گردشگری خوراک و نوشیدنی دونار از 9 تا 12 بهمن، معرفی سفیر انجمن جهانی سفر و خوراک در روز 11 بهمن، رونمایی از چهار طرح استارت آپ و نوآورانه در 10 بهمن ماه شامل اولین گواهینامه کسب و کار گردشگری در فضای مجازی، رونمایی از سامانه گردشگری سلامت، رونمایی از طرح گردشگری الکترونیک شهری و تور مجازی از عناوین مهم برنامه است.

او گفت: عناوین مهم دیگر برنامه ها شامل معرفی فروشگاه اینترنتی سوغات، معرفی کتاب، رونمایی از مجموعه پویانمایی یزدگردی، معرفی آداب و رسوم با حضور شخصیت های عروسکی، معرفی گردشگری روستایی و گردشگری کشاورزی، گردشگری در دسترس، گردشگری کودک و ... در طول زمان برگزاری نمایشگاه است.

خورشیدی گفت: استان یزد در سالن شماره 38 b غرفه شش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری در فضایی به متراژ 260 متر مربع، ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های خود را در حوزه گردشگری به نمایش می گذارد.

خورشیدی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایده آل سفر و سفر های مینیاتور، مجتمع گردشگری عمارت وکیل و دو اقامتگاه بوم گردی آریز بافق و سرای توریست مهریز از تاسیسات گردشگری فعال در این نمایشگاه هستند.

ع

وبلاگ سیناپارسه یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید