موتا: یک پنالتی ما گرفته نشد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، روی موتا، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که سه امتیاز بازی را به تهران می بریم. می دانستیم بازی سختی را در پیش داریم و ذوب آهن اولین شکست خود را تجربه کرد. حریف مشکلاتی را در خط دفاع برای ما ایجاد کرد و بازیکنان زیادی در دفاع بودند و منتظر ضد حمله بودند و این برای هر تیمی سخت است. تیم ما هم کیفیت را می خواهد و هم با تمام وجود می خواهد بازی کند. ما خیلی کار کردیم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. شاید گل پیروزی بخش بازی، گل به خودی بود، اما در محوطه جریمه بازیکنانی بودند که این توپ را به گل تبدیل نمایند. در فوتبال زیاد کوشش کنی، می توانی مدیریت کنی و بازی را ببری.

موتا: یک پنالتی ما گرفته نشد

او ادامه داد: دوباره یک چیزی را می خواهم بگویم که نه من و نه سرمربی دوست ندارد آن را بیان کند. نباید این مسائل رخ دهد تا درباره اش صحبت کنیم. یک پنالتی واضح برای آرش رضاوند رخ داد. مدافع ذوب آهن، به جای توپ رضاوند را زد و باید این صحنه ها بازبینی گردد و اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. من این برد را به سرمربی محترم تیم تقدیم می کنم. او خیلی کار کرد تا بازیکنان را برای این بازی آماده کند و لایق این برد است.

موتا درباره کیفیت چمن ورزشگاه فولاد شهر و شایعه اعتراض ساپینتو نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه اظهار کرد: من چیزی در این رابطه نشنیدم. چمن خیلی بلند بود و بازی را آهسته کرد. برای تیم های سرعتی، این چمن جواب نمی دهد. ما این چمن را 20 سال پیش در اروپا داشتیم.

مربی استقلال درباره تعویض های تیمش و نقش سعید مهری در پیروزی آبی های مرکز گفت: تمامی بازیکنان ما باکیفیت هستند و بازیکنان روی نیمکت ما هم باکیفیت هستند. بازیکنانی که بیرون رفتند، باکیفیت هستند، اما برخی اوقات بازی به نفع برخی از بازیکنان پیش نمی رود. وقتی شما می تواند بازیکنانی را به میدان بفرستید که می توانند تاثیرگذاری خودشان را داشته باشند، به میدان می فرستید. همه بازیکنان در این بازی یاری کردند.

او درباره گل نزدن مهاجمان تیمش گفت: وقتی یک مهاجم گل نمی زند، دیگران به او می گویند که چرا گلزنی نمی کنی، اما بحث بر سر تیم است. ما فرصت های زیادی را ایجاد کردیم و برخی وقت ها این فرصت ها به گل تبدیل می گردد و برخی اوقات گل نمی گردد. ما کوشش خود را کردیم و برخی اوقات کوشش های زیادی می کنی، اما به گل نمی رسی، اما در وقتی دیگر شرایط برعکس می گردد و با یک فشار، آن تغییرات به وجود بیاید.

منبع: فرارو

به "موتا: یک پنالتی ما گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتا: یک پنالتی ما گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید