حمایت های پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحد های فناور تشریح شد

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با انجام یکسری اقدامات به حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور مستقر در این پارک و مراکز رشد تابعه پرداخته است.

حمایت های پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحد های فناور تشریح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ سیناپارسه، پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور مستقر در این پارک و مراکز رشد تابعه در ایام کرونا، مجموعه ای از اقدامات انجام داده است.

تخفیف 50 درصدی اجاره بهای فضای استقرار واحد های فناور در فروردین و اردیبهشت 99، تعویق بازپرداخت تسهیلات واحد های فناور تا خاتمه اردیبهشت 99 و برگزاری جلسات مشاوره تخصصی کارگاه آموزشی و دفاع برنامه های کاری واحد های فناور به صورت ویدئو کنفرانس از جمله حمایت های این پارک از شرکت ها و واحد های فناور هستند.

بیشتر بخوانید:

  • فعالیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه برای مقابله با کرونا تشریح شد

    بسته های حمایتی به شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری همدان اعطا می گردد

همچنین، پارک علم و فناوری خلیج فارس در این زمینه اقدام به حذف محدودیت های آیین نامه ای مربوط به الزام شرکت های مستقر به حضور تمام وقت کارکنان و پیگیری جهت دریافت فوری تسهیلات واحد های فناور از صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق کارآفرینی امید و صندوق های پژوهش و فناوری نموده است.

یاری به تسهیل صدور مجوز های قانونی در سطح ملی و استانی برای واحد های فناوری که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با ویروس کرونا فعال شدند و پیگیری و هماهنگی جهت تامین مواد اولیه شرکت ها و یاری به اطلاع رسانی و معرفی محصولات شرکت ها به وسیله صدا و سیما، خبرگزاری ها و کانال های ارتباطی پارک علم و فناوری خلیج فارس و یاری به بازاریابی محصولات و تجهیزات تولیدی شرکت های دارای ظرفیت، از دیگر فعالیت های پارک علم و فناوری خلیج فارس به منظور حمایت از این شرکت ها و واحد های فناور هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت های پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحد های فناور تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت های پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحد های فناور تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید