ایده های تزیین راه پله برای خانه های دوبلکس

به گزارش وبلاگ سیناپارسه، اگر شما به یک خانه دوبلکس نقل مکان نموده اید و تمام دکوراسیون خانه خود را انجام داده اید ، اما احساس می کنید هنوز چیزی کم است ، با مقاله امروز تمام کاستی ها را کامل خواهید کرد. با ریزه کاری های کوچکی که روی راه پله ها انجام می دهید به خانه خود ظرافت خواهد بخشید. در این مقاله به ایده های تزیین راه پله برای خانه های دوبلکس می پردازیم.

ایده های تزیین راه پله برای خانه های دوبلکس

علتی وجود ندارد که راه پله ها نتوانند با بقیه خانه شما هماهنگ باشند. با خواندن این مطلب که به دقت تهیه شده ، به راحتی بافتی مجلل به پله های خود اضافه کنید. راه پله ، همان عنصری است که در اولین لحظه ورود به خانه های دوبلکس ، چه مجزا و چه مسطح ، جلب توجه می کند. پس به سراغ ایده های تزیین راه پله می رویم که می توانید در محیط خود اعمال کنید.

ایده های تزیین راه پله

اگر در یک خانه دوبلکس زندگی می کنید ، تعداد دفعات استفاده از پله ها در طول روز باید بسیار زیاد باشد. خوب ، آیا تا به حال به تزیین راه پله فکر نموده اید که معمولاً هنگام تزیین قسمت های دیگر خانه از قلم می افتد؟ با طرحی که مطابق با سبک دکوراسیون منزل انجام می دهید ، بدون توجه به موقعیت پلکان خود ، به فضای نشیمن خود ظرافت بخشیده و ظاهری باشکوه خواهید داشت.

اگر حتی خانه ای داشته باشید که به سبک مینیمالیستی یا سنتی تزئین شده باشد ، پله ها را با هر سبک طراحی می توانید تطبیق دهید. با عملکردی که اتاق های خانه شما را به هم متصل می کند ، یکپارچگی دکوراسیون خود را در کل فضای زندگی خود حفظ کنید. بیایید با هم نگاهی به ایده های تزیین راه پله بیندازیم و ببینیم چگونه می توانید پله ها را زیبا نمایید.

یک نیمکت اضافه کنید

اگر فضای کافی دارید ، با اضافه کردن یک نیمکت یا صندلی بال دار راحت به دیوار پله های خود ، فضای نشیمن راحت ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید از ظاهر خالی پله ها استفاده نموده و راهروی خود را به محیط زندگی تبدیل نمایید.

یک محیط طبیعی با گیاهان ایجاد کنید

با گیاهانی که روی پله ها قرار می دهید ، محیطی رنگارنگ ایجاد خواهید کرد. گیاهانی که می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید راه پله شما را به مکانی لذت بخش تر و رنگارنگ تر از آنچه تصور می کنید تبدیل می کند.

اگر فضای راه پله ای دارید که نور خورشید را دریافت نمی کند ، گیاهان زینتی مصنوعی را برای افزودن زیبایی و جزئیات قرار دهید. بدین ترتیب نگران نگهداری آن نخواهید بود و به راحتی با این دکور فضای خود را به مکانی رنگارنگ تبدیل می کنید.

ظرافت را با نورپردازی کامل نمایید

اگر فرصتی برای داشتن نور طبیعی ندارید ، با انتخاب نورپردازی سازگار با فضای عمومی خانه ، ظاهری شیک داشته باشید. با این لوازم که می توانید در امتداد پله ها آویزان کنید و نورپردازی LED که روی پله ها قرار می دهید ، پله های شما زیباتر می گردد.

لامپ های کف برای پله های عریض انتخاب ایده آلی برای تزیین راه پله هستند ؛ هم ظرافت می بخشند و هم با نور ملایمی که ساطع می نمایند ، پله های شما را بسیار زیباتر نشان می دهند. شما می توانید لامپ های سنسوردار را به علت ایمن تر و زیبایی شناختی انتخاب نموده و به راحتی در هنگام عصر از پله های خود بدون احتیاج به روشن کردن لامپ بهره ببرید. انواع محصولات نورپردازی به زیباترین شکل به احتیاجهای شما پاسخ می دهند.

دیوارها را با خاطرات خود بپوشانید

مرور برترین خاطرات خود در راه پله ها ، شادی شما را افزایش می دهد. در این راستا ، با زیباترین عکس های خود که بر روی دیوارها قرار می دهید ، در قاب هایی که با رنگ خانه و پله هایتان همخوانی دارد ، ظرافت تزئینی و آرامش معنوی را بیافزایید.

اگر می خواهید عکس هایتان با هم سازگار باشند ، باید مطمئن شوید که مقدار های تمام فریم هایی که قرار می دهید با یکدیگر سازگاری داشته باشند. با نورپردازی مناسبی که انتخاب می کنید ، ظاهر زیبایی آن را در شب حفظ نمایید.

شما نمی خواهید عکس ها را در قاب خود قرار دهید و اگر کودک خلاقی دارید ، این منطقه را به عنوان اولین نمایشگاه نقاشی او در نظر بگیرید و ضمن حمایت از کودک ، ظاهری متفاوت از نظر زیبایی شناسی به فضای راه پله خود اضافه کنید.

استفاده از آینه ها

کسانی هم که شناخت کمی از دکوراسیون دارند ، به احساس توهمی که آینه ها دارند آگاهند. آینه هایی که حتی کوچک ترین قسمت ها را بزرگ و جادار می نمایند نیز جزء جدایی ناپذیر تزیین راه پله هستند. سبک خانه خود را با انتخاب قاب آینه سازگار ادامه دهید. بسیاری از گزینه های مختلف ، از صنایع دستی گرفته تا قاب های ساده ، منتظر شما هستند تا در آینه تمام قدی که روی پله های خود قرار می دهید ، بهره ببرید.

انباری زیر پله ها

زیر پله ها که اغلب نادیده گرفته شده و به عنوان یک نقطه کور به شمار می روند ، این قابلیت را دارند که به فضاهای نشیمن تبدیل شوند تا هر بار که از کنار آن عبور می کنید با ظرافت کوچک خود ، شما را مسرور نمایند. این فضا را می توانید به فضای ذخیره سازی ، فضای کاری ، کتابخانه یا شاید لانه ای برای حیوان خانگی خود تبدیل کنید.

فضاهای خالی را پر کنید

یکی از بزرگ ترین ویژگی های پله ها این است که پله ها به ترتیب از یکدیگر پیروی می نمایند. اما چرا این نظم موجود را زیباتر نمی کنید؟

حتی پوشش کاشی روی قسمت های داخلی یا فقط رنگ آمیزی می تواند در یک لحظه کل تزیین راه پله را تغییر دهد و راه پله شما به مکانی تبدیل گردد که هر بار که از آن استفاده می کنید لذت زیبایی به شما بدهد.

و در آخر

مطمئن هستیم که ایده های تزئین راه پله که برای شما گردآوری نموده ایم چهره فضای زندگی شما را تغییر می دهند. محصولات سایت اتاق را آنالیز نمایید تا ایده هایی را که می توانید به راحتی پیاده سازی کنید ، برای دکوراسیون راه پله خانه دوبلکس خود بیابید.

منبع: اتاق

به "ایده های تزیین راه پله برای خانه های دوبلکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های تزیین راه پله برای خانه های دوبلکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید